Eftersnack: Vårcrusing + garaget träff söderhamn 24/5

bmx
26 maj 2008 · 7 100 Inlägg

Raggar_Jonte skrev:
cruising e till för raggare o jänkare o raggarbilar för de anordnas av raggare så jävla enkelt e de

CRUSING ÄR TILL FÖR ALLA!!!FATTAR NI INTE DE??
om de står nå specielt allt bara jänkare får komma och åka,då fattar man ju!men nu stod det inte om att bara jänkare fick åka!!

gö som kottenv70r sa,åk till cuba då om ni ska gnälla så jävla mkt!!!
här försöker man ha trevligt med en massa andra bilar under crusingar,och så fort man kmr med en japs eller volvo så blir ju ni skogstokiga,och de är ju jättekul!!bryr er inte om vad alla andra kör för bil,ha skojj för fan!!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
-Kotten- www.drcljusdal.se
26 maj 2008 · 679 Inlägg

Tänker inte argumentera mer. Skulle ju lätt kunna dra parrareler till Historiska ögonblick med samma tänk med orkar inte ge mig in i det.

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
Raggar_Jonte
26 maj 2008 · 337 Inlägg

vem som helst får titta självklart men vem fan vill se en en japs eller en sketen jäkla volvo i raggarledet sen finns de ju sånna där korkskallar som kallar volvo för raggarbil o de e botten skrapet de men som sagt endast jänkare o raggarbilar i raggarledet de säger sig självt o bara för att de inte står att bara jänkare o raggarbilar får åka så betyder inte de att svensson bilar e välkomna för de e dom inte parkera dom om ni ska ha dom dit

Filmfotograf/Fotogtaf för Jontes Film & Foto
www.jontesfilmochfoto.se
-Kotten- www.drcljusdal.se
26 maj 2008 · 679 Inlägg

Jag kan till viss del hålla med dig. ja ser dock gärna fina stylade bilar med på crusings. och så länge det är på vägar där jag betalar skatt så skall givetviss alla få köra oavsett märke på bil.

Sen tror jag inte riktigt på erat snack för säg att vi kommer med 100 st Cheva Matiz till höst crusingen i både söderhamn och hudik är vi då välkomna ? ;D

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
lind_skog
26 maj 2008 · 73 Inlägg

finns flera fall då man anordnat träffar för stylade & trimmade bilar m.m en bit från crusingen men då de likförbannat kommer nån raggarbil då och då å kryssar igenom parkeringen å skriker hur fula bilar vi har! inte fan kastar jag saker på dom för de!

kommer nog alldrig bli nån ordning på det här så det känns meningslöst att diskutera!

snygga bilder iaf

Senast redigerat av GodfatherB (26 maj 2008)

-Kotten- www.drcljusdal.se
26 maj 2008 · 679 Inlägg

GodfatherB skrev:
finns flera fall då man anordnat träffar för stylade & trimmade bilar m.m en bit från crusingen men då de likförbannat kommer nån raggarbil då och då å kryssar igenom parkeringen å skriker hur fula bilar vi har! inte fan kastar jag saker på dom för de!

kommer nog alldrig bli nån ordning på det här så det känns meningslöst att diskutera!

snygga bilder iaf

vänta till bensinen tar slut ;D kan dom ju konverntera till e85 hihi

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
lind_skog
26 maj 2008 · 73 Inlägg

KottenV70r skrev:

GodfatherB skrev:
finns flera fall då man anordnat träffar för stylade & trimmade bilar m.m en bit från crusingen men då de likförbannat kommer nån raggarbil då och då å kryssar igenom parkeringen å skriker hur fula bilar vi har! inte fan kastar jag saker på dom för de!

kommer nog alldrig bli nån ordning på det här så det känns meningslöst att diskutera!

snygga bilder iaf

vänta till bensinen tar slut ;D kan dom ju konverntera till e85 hihi

haha ja big_smile

Tega Yrkesförare
26 maj 2008 · 1 073 Inlägg

Varför denna fientlighet? Jag hade skitkul i Lördags och tycker stämmningen ute var på topp.
Det är skoj att se både jänkare och snygga moderna bilar. Vi är väl alla bilintresserade?
Förstår inte dessa Gestapofasoner att inte alla är välkommna roll

Raggar_Jonte
26 maj 2008 · 337 Inlägg

de finns ju fårn båda hållen självklart men de e ju sällan raggare kommer på era träffar men på våra träffar kryllar de av er

Filmfotograf/Fotogtaf för Jontes Film & Foto
www.jontesfilmochfoto.se
Raggar_Jonte
26 maj 2008 · 337 Inlägg

svensson bilar e inte välkomna av den enkla anledningen att vi vill inte ha svennson bilar på våra raggarträffar så enkelt e de o de eingen fientlighet visst ja gillar nya stylade gatbilar men ja vill ju för i helvete inte se dom på en raggarträff

Filmfotograf/Fotogtaf för Jontes Film & Foto
www.jontesfilmochfoto.se
-Kotten- www.drcljusdal.se
26 maj 2008 · 679 Inlägg

Raggar_Jonte skrev:
svensson bilar e inte välkomna av den enkla anledningen att vi vill inte ha svennson bilar på våra raggarträffar så enkelt e de o de eingen fientlighet visst ja gillar nya stylade gatbilar men ja vill ju för i helvete inte se dom på en raggarträff

Tror Polackerna sa samma sak om tyskarna och indianerna om europerna big_smile

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
T5Black
26 maj 2008 · 451 Inlägg

Fick själv massa fula kommentarer av en massa sketna odrägliga raggarare!!! Bara för att inte ni har råd att skatta!! Jag brukar åka till rättvik och kolla på fina raggar bilar men när inte ni kan uppskatta en fin japsare så får ni fan vara utan mig på framtida rättviks (eller andra raggar träffar)!! dålig stil som fan av er!!

Raggar_Jonte
26 maj 2008 · 337 Inlägg

om du har läst va ja skrev så skrev ja att ja sa att de inte va ok att kasta grejjer men ni måste väll fatta själva att en jänketräff/raggarträff e för jänkare/raggarbilar

Filmfotograf/Fotogtaf för Jontes Film & Foto
www.jontesfilmochfoto.se
-Kotten- www.drcljusdal.se
26 maj 2008 · 679 Inlägg

Raggar_Jonte skrev:
om du har läst va ja skrev så skrev ja att ja sa att de inte va ok att kasta grejjer men ni måste väll fatta själva att en jänketräff/raggarträff e för jänkare/raggarbilar

Det gör vi nog alla . Det jag iallafall har problem med är att ni begär att bara ni skall få köra på allmän väg under vissa dagar och tider på  året. då tycker jag ni skall ha extra skatt för det och vi andra skall få mindre skatt på våra bilar.

Du svara aldrig på min fråga om det är oki och köra med en Cheva Matiz

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
Andreas_alfta
26 maj 2008 · 69 Inlägg

Raggar_Jonte skrev:

Andreas_alfta skrev:
Det var min Honda som fick en korv med 10kg räksallad i sidan.
Som tur var så blev det ingen skada på bilen av vad jag såg igår.

Hade precis hunnit ner på stan, och hunnit fram till bustorget då de small till i sidan på bilen.
Och intill sibylla kiosken står idioten och manar till slagsmål.
Så jag fick åka och tvätta av bilen ifrån all räksallad mitt i crousingen.

Fattar inte vad det är för fel på vissa människor.

de e inte så konstigt faktist cruisingar e till för jänkare o raggarbilar INGET annat o så har de varit dom senaste 60 åren

oså komma me svenssonbilar o förstöra cruisingarna så då förstår ja faktist att en del blir förbannade för dom har inget på en cruising att göra

Sen när "Raggar_Jonte" är de sagt att crusingarna är till för bara amerikanska bilar?
Annat om de nu vore en bil träff "för" amerikanska bilar.

Själv så åker jag på crusingar för att titta på alla sorters bilar och träffa en massa trevligt folk.
Utvecklingen har gått framåt och den kommer nog inte att stanna bara för att ni har gjort eran "grej" i x antal år. Välkomna dom som har intresset och som vill hålla traditionen vid liv ist.

Sen bara för att man åker en japs eller något annat icke amerikanskt märke så ger de inte någon rätten att börja kasta mat eller diverse tillhyggen. Dom flesta lärde sig att sånt var fel vid väldigt ung ålder. Dock så tror jag inte att det är för sent att lära sig lite vett och etikett.

VW Caddy mk1
falk
26 maj 2008 · 66 Inlägg

Raggar_Jonte skrev:
nu sa ja inte att de va rätt men ja mena på att ja förstår ju om folk blir förbannande när de kommer svenssonbilar o förstör cruisingen

Dom som förstör cruisingar är just fulla raggare i fula jävla pilsnerhäckar.
Tycker det är roligt ifall alla med bilintresse kan samlas och åka runt för att visa upp sina bilar UTAN att ett jävla grottmongo ska kasta in nått i sidan på bilen.

Föresten, Raggar-Jonte.. vad åker du för bil?

Senast redigerat av falk (26 maj 2008)

This shit's gone way to far!
Volvo Xc70 (2005)
-Kotten- www.drcljusdal.se
26 maj 2008 · 679 Inlägg

Säkert den fula limmo volvon ;D

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
Raggar_Jonte
26 maj 2008 · 337 Inlägg

ja åker chevrolet

Filmfotograf/Fotogtaf för Jontes Film & Foto
www.jontesfilmochfoto.se
Raggar_Jonte
26 maj 2008 · 337 Inlägg

en sak till hur kan raggare förstöra raggar/jänketräffar me sina jänke/raggarbilar

Filmfotograf/Fotogtaf för Jontes Film & Foto
www.jontesfilmochfoto.se
luunggan
26 maj 2008 · 956 Inlägg

Sjäv tycker jag att folket med stylade modernare bilar tog ett bra initiativ som hade träff vid lidl så man kunde komma dit och kolla på deras bilar, där dom stod uppställda mestadels av tiden.

Själv tycker jag att stylade bilarna gör sig bäst stillastående då man kan gå närmare och titta på lite mer detaljer och hur dom byggt osv. Men jänkarna gör sig bäst rullande så man kan höra v8 mullret (iallafall från de flesta). Doch har jag inget emot att de stylade bilarna åker en sväng ibland.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang