Tjenna!
Undrar om någon kan hjälpa mig, eller har något svar på mitt probem.
Jag har et DLS ca-23
och en MTX Thunder 5500 T5512-44 (dubla 4homs talspolar)
jag köpte detta av en god vän som har haft detta i sin bil, fast då med 2st likadana basar till samma steg och då fungerade det helt utan problem. dock vet jag inte hur han hadde det kopplat,
om han hadde basarna serie koplade eller paralel kopplade. eller om han hadde steget bryggat till en kanal.
jag har den paralel koplad så den är på 2 ohm och steget bryggat!
Nu kommer själva problemet!
Slutseget blir extremt varmt, så varmt att det inte går att ta på det. och det går väldigt snabbt, sen bara klickar det. så måste jag stänga av å sätta på stereon å det funkar igen. men samma sak händer om jag skruvar upp lite igen. är slutseget förklent eller har jag det felkoplat?
Tack påföhand! //Mvh Niklas
Här är en bild på det

![https://www1.garaget.org/archive/76/75117/74737/large_74737-881730.jpg]()