Fick syn på denna när jag var ute och gick igår, kanske inget övergivet vrak men ganska förfallen ändå Stått avställd ett tag. Punka, repig, rostig och allmänt sliten...lägg märke till hur ägaren tejpat över rosten på bagageluckans nedre kant!
Försökte spåra upp ägaren men det var ingen som svarade när jag ringde
Fick syn på denna när jag var ute och gick igår, kanske inget övergivet vrak men ganska förfallen ändå Stått avställd ett tag. Punka, repig, rostig och allmänt sliten...lägg märke till hur ägaren tejpat över rosten på bagageluckans nedre kant!
Trist, en viggen förtjänar bättre behandling än sådär
Trist, en viggen förtjänar bättre behandling än sådär
Bör ju tilläggas att man sett bilen på vintrarna här i Borås, åkandes i salt osv
ring igen
Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.
Vilka guldkorn du hittar. Åker du runt eller har ni så mycket stående i skogarna hem ikring? Jag har inte ens sett så mycket som en cykelram när jag vart i skogarna här
Både och.Det står halvmycket i skogarna runt omkring här.Visste om dom innan jag tog körkort eftersom jag jobbat i skogen några år och nu när denna sida finns så åker jag runt till dom ställen jag kommer ïhåg att det står vrak på och hoppas att dom står kvar och dom flesta gör ju det så fler bilder kommer.När tid finns åker jag runt till olika okända ställen men dom får ju inte ligga alltför långt bort.
Tyckte att dom senaste bilderna hamnat för långt bak så här kommer dom ingen.
Amazon.Notera TAXI som är ditsprayat. Tänk om det blivit verklighet.
Amazon.
Ford Capri årsmodell 1979. Avregistrerad 2000 02 29.
Denna vita Passat med regnummer HBL 090 är avregistrerad men regnumret hamna en gång till på en vit Passat men den här gången är Passaten av årsmodell 2013.
Interiör i den vita Passaten.
Satan Aset Accelerar Baklänges och denna har nog gjort det för sista gången.
Interiör i Saaben.Notera trädet som växt upp mellan golv och dörr.
98 oktan var ett tag sen man tankade.
*RÖSTA OCH KOMMENTERA GÄRNA MIN SILVERPIL*http://www.garaget.org/?car=398821...........*FÖRR VAR DET NU FAST JÄVLIGARE VAR DET DESTO VÄRRE MEN SÅHÄR JÄVLA DÅLIGT HAR DET TA MIG FAN ALDRIG VARIT SÄMRE.*
*RÖSTA OCH KOMMENTERA GÄRNA MIN SILVERPIL*http://www.garaget.org/?car=398821...........*FÖRR VAR DET NU FAST JÄVLIGARE VAR DET DESTO VÄRRE MEN SÅHÄR JÄVLA DÅLIGT HAR DET TA MIG FAN ALDRIG VARIT SÄMRE.*
Vilka guldkorn du hittar. Åker du runt eller har ni så mycket stående i skogarna hem ikring? Jag har inte ens sett så mycket som en cykelram när jag vart i skogarna här
Både och.Det står halvmycket i skogarna runt omkring här.Visste om dom innan jag tog körkort eftersom jag jobbat i skogen några år och nu när denna sida finns så åker jag runt till dom ställen jag kommer ïhåg att det står vrak på och hoppas att dom står kvar och dom flesta gör ju det så fler bilder kommer.När tid finns åker jag runt till olika okända ställen men dom får ju inte ligga alltför långt bort.
Tyckte att dom senaste bilderna hamnat för långt bak så här kommer dom ingen.