3902
Sök

hur ska man koppla för att få en re sx 18 att funka med 4 st sla1500?

399 Inlägg
27 maj 2008
#21
Kör båda batterier med ett skiljerelä emellan?


Avstängd
200 Inlägg
27 maj 2008
Trådstartare
#22
funderade på att ha stinger batteriet som batteri till motorn o det
eller det var kanske det du menade, men tror du att det funkar som startbatteri?
och sen har någon nån länk till 220 batteriet? hittar inte det


kan fan inte bestämma mej sad
nu är jag inne på att köra med 2 st 18" på varsitt 1500, men det måste väll vara bättre att mata 1 18 " med 2 steg?

och hur pass mycket sämre är 18" på att lira till musik än 15"

och hur fet är upphängningen på dom
Senast redigerat av a-traktorn (27 maj 2008)

21 761 Inlägg
27 maj 2008
#23
Jag tror att Stingerbatteriet fungerar som startbatteri också, fast det beror lite på hur stor motor du har. De där stora batterierna hittar jag inte på hemsidan, bara i katalogen.
Senast redigerat av Drönirettab (27 maj 2008)

Avstängd
200 Inlägg
27 maj 2008
Trådstartare
#24
jag har en b230 med förgasare

21 761 Inlägg
27 maj 2008
#25
Det ska gå utan större problem. En kallstart i -30 grader blir nog bli rejält seg, men sånt gör du väl inte så ofta wink.

Avstängd
200 Inlägg
27 maj 2008
Trådstartare
#26
nerå

kan någon sätta ihop ett kopplingsschema?
eller länka till ett

edit: hur fet är upphängningen på sx
Senast redigerat av a-traktorn (27 maj 2008)

Avstängd
200 Inlägg
3 juni 2008
Trådstartare
#27
är där så man måste fylla på vatten på dom batterierna eller e det gelbatterier

21 761 Inlägg
3 juni 2008
#28
Det är varken GEL eller AGM. Om man kan fylla på med vatten är jag lite osäker på eftersom det är ett SMF-batteri (Sealed Maintenance Free), kanske någon har kikat hos Biltema på de batterierna och kan ge råd smile.


Sök