4715
Sök

ang xzound

669 Inlägg
26 maj 2008
Trådstartare
#1
Måste veta om Xzound är bra grejer som spelar bra och som håller och är värda pengarna.. Eller om det är skit.. Vad rekommenderar ni?


16 197 Inlägg
26 maj 2008
#2
de e väl som vilket annat lågpris märke som helst.. men får ju va man betalar för.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

892 Inlägg
26 maj 2008
#3
Jag har XZound i bilen och jag tycker att det är helt ok. Kan inte klaga vare sig på ljudbild eller dunk. Är väl antagligen ingen för seriösa ljud byggare, men duger helt klart om man bara vill ha ok ljud i bilen. smile

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

ElectroRaggare
886 Inlägg
26 maj 2008
#4
dunkar bra till en MDS bas, inget för finsmakare, men de flyttar luft iallafall smile

Chevrolet Tahoe -99 4x4, Mad Max edition.
Cjecrolet Impala -66, lowrider.
Tesla Model S -17, A-B bilen.

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
26 maj 2008
#5
Har köpt ett av deras kit system och är inte direkt imponerad, kräver en hel del effekt för att det ska hända nånting, och när det väl gör det så låter det inte särskillt bra häller. Köp hällre GAS isåfall, ligger i samma prisklass men är ljusår bätre!

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!


Sök