Jag har XZound i bilen och jag tycker att det är helt ok. Kan inte klaga vare sig på ljudbild eller dunk. Är väl antagligen ingen för seriösa ljud byggare, men duger helt klart om man bara vill ha ok ljud i bilen.
"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman Min projekt tråd
Har köpt ett av deras kit system och är inte direkt imponerad, kräver en hel del effekt för att det ska hända nånting, och när det väl gör det så låter det inte särskillt bra häller. Köp hällre GAS isåfall, ligger i samma prisklass men är ljusår bätre!