Har 3 frågor som jag skulle vilja ha svar på inom 740 styling vill gärna ha hjälp av dom som har gjort det tidigare. Frågorna ställs nedan.
1. Är det nån speciell färg man måste ha när man ska lacka plasten i mittkonsolen i en 740? i så fall vad och hur mkt kan den färgen gå på?
2. Hur gör man egna mätartavlor? alltså har sett att man kan ladda ner färdiga man är det bara att klista fast dom över dom gammla eller hur ska man göra? och vad ska man använda för papper?
3. Är det nån som har en ritning eller en anning vars man kan få tag i en ritning till en baslåda till en 740 tänkte på typ en som liknar denna: