Hej jag undrar bara hur det är för oss som inte har fjärrstyrt lås till sina 850 bilar men endå vill ha s70 handtag. Hur gör vi? om nyckeln finns till s70 handtaget, funkar det utan problem då? eller hur ska man göra?
Mvh Andreas
T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life