3745
Sök

S/V70 Handtag på 850.

684 Inlägg
26 maj 2008
Trådstartare
#1
Hej jag undrar bara hur det är för oss som inte har fjärrstyrt lås till sina 850 bilar men endå vill ha s70 handtag. Hur gör vi? om nyckeln finns till s70 handtaget, funkar det utan problem då? eller hur ska man göra?

Mvh Andreas

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life

998 Inlägg
27 maj 2008
#2
Det ska funka utan problem. Annars har du ett lås i bagageluckan som du kan använda istället för lås i handtagen.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.


Sök