DU har ju 3st lågnivåutgångar på stereon. Grå, lila och svart...En av dessa ska vara subwooferutgång-alltså utgång till baslåda. Du har inget litet kopplingsschema på ovansidan av stereon? Där ska man isf se vilken av dom som är till för baslådan
Ps. Vad är det för stereo?
Senast redigerat av Tuffhaggman (27 maj 2008)