3755
Sök

ett par frågor angående frontbygge

Avstängd
200 Inlägg
27 maj 2008
Trådstartare
#1
hej
när man bygger spoiler med byggskum så brukar man ju maskera med typ silvertejp, men då kommer ju spoilern falla isär tillslut, men det håller väll tills man har gjutit den färdiga spoilern

och hur gör ni med fästena? borrar ni hål där det finns möjlighet o popnitar eller

8 156 Inlägg
27 maj 2008
#2
Jag antar att du ska plasta?
Här har du iaf en bra länk:
http://student.educ.umu.se/~loekul98/S6 … Bygget.htm

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)


Sök