4133
Sök

laga lampkontrollen

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
30 maj 2008
Trådstartare
#1
Hej, mitt lampkontrolls relä har gett upp, då efter att sett priset på det så undrar jag om det går att öppna upp och löda om eller någe sånt? Eller är det beg/nytt som gäller?
https://www1.garaget.org/gallery/archive/72272/360521_ztbqop.jpg


3 714 Inlägg
31 maj 2008
#2
kolla på en skrot om dom har ett borde ju vara billigare än ett nytt?

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
31 maj 2008
#3
Det brukar gå att löda om, spricker i lödningarna vilkte resulterar i personlighetsstörningar...


SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
31 maj 2008
Trådstartare
#4
Nu har jag kommit över ett annat. Som funkar med alla lampor och så.. "MEN" nu varnar bilen för framljus ur funktion hela tiden fast det verkar funka som det ska..



Sök