Hej, mitt lampkontrolls relä har gett upp, då efter att sett priset på det så undrar jag om det går att öppna upp och löda om eller någe sånt? Eller är det beg/nytt som gäller?
Nu har jag kommit över ett annat. Som funkar med alla lampor och så.. "MEN" nu varnar bilen för framljus ur funktion hela tiden fast det verkar funka som det ska..