Hejsan jo nu är det som så att jag köpte mig ett slutsteg "Alpine V12"
Har funkat skit bra dock begagnat men det funkade iaf.
Lägg märke till "Funkade"

Nu är det som så att för ngn dag sen så hade jag ingen bas i bilen..
Kollade säkring och visst den hade gått.. Slängde i en ny säkring men inget hände on/off lampan lös inte
alls. Aja tänkte jag bara att kolla kablarna så jag började riva loss panler inne i bilen sammt kolla huvudsäkringar osv. Allt var i sin ordning.
Köpte sedan ett nytt steg slängde i skiten och poff där var bas. I ca 10 min sen gick säkringen där med
Alla kablar satt som dem skulle inkl Jorden osv. Happ bytte då säkring men inget liv alls...
Så nu sitter jag med 2 st döda steg sammt en ledsen baslåda.
Nån som har en aning om vad det kan vara för fel på skiten????
Ska köpa ett nytt på Måndag om jag vågar..
Mvh