4201
Sök

hjälp med batteri

216 Inlägg
31 maj 2008
Trådstartare
#1
hallå tänkte skruva in 2 batteri i min v40  har ni några förslag kolla mina bilder på hur jag har byggt


21 761 Inlägg
1 juni 2008
#2
Förslag på vad?
Hur du ska dra kablarna eller nått sånt?

216 Inlägg
1 juni 2008
Trådstartare
#3
var jag ska sätta det andra


Offroad Racing
3 123 Inlägg
1 juni 2008
#4
dom flesta brukar ju sätta det nånstans i bagaget när man inte har plats under huven för ett till. tänk bara på att ha ett slutet batteri, typ optima eller liknande om du ska ha det där bak.

Den som spar han har, fast inte lika roligt...

21 761 Inlägg
1 juni 2008
#5
Ja, bagaget är lämpligaste stället. Då blir det korta avstånd till steget/stegen och det extra batteriet kan utnyttjas på bästa sätt. Vet inte riktigt hur det ser ut i bagaget på en V40 men om det tex finns någon lucka på sidorna så kan man montera batteriet där, alternativt i en reservhjulsbalja.


Sök