4199
Sök

automat växlarbelysning?

2 072 Inlägg
1 juni 2008
Trådstartare
#1
tja.. undrar om de ska vara växlarbelysning på en automatlåda på volvo v70 t5a.. e som så att på min bil så lyser de ej.. "kolsvart"...

Sandzoo i da house

4 824 Inlägg
1 juni 2008
#2
Ja det ska lysa där.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

2 072 Inlägg
1 juni 2008
Trådstartare
#3
Christian S skrev:
Ja det ska lysa där.

jaha då får jag pilla bort allt o fixa till de.. big_smile tackar tackar.. big_smile

ps vet du hur man tar bort.. panelen till fläkt/ac knappar.. ska byta lampor där me.. !!!

Sandzoo i da house


Sök