4435
Sök

Luftintag..

Saab raggare : )
887 Inlägg
18 januari 2006
Trådstartare
#1
Någon som vet vart man kan få tag i sånna här?

http://www.geting.se/images/a.JPG

Turbo.. Because Im worth it :)

184 Inlägg
18 januari 2006
#2
skroten?

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
18 januari 2006
#3
Skroten vore nog ett ställe att börja leta på tongue


Saab raggare : )
887 Inlägg
18 januari 2006
Trådstartare
#4
Saab.delar på skroten.. nej nej ..hihi.. men bara sett äldre bilar på vår skrot,  ingen aero vents lixom

Turbo.. Because Im worth it :)

Ollikkala Racing
1 725 Inlägg
Saab raggare : )
887 Inlägg
18 januari 2006
Trådstartare
#6
NIzmO skrev:
Hittade mina på STCS pryltorget för 300:-

lääänk dååeeuuh ;D

Turbo.. Because Im worth it :)


Sök