hej, tänkte höra med er som har calibror eller andra opelbilar, vad har ni fått era sidoblinkers ifrån för bilar? är ute efter ett par men har ingen aning om från vilken bil man ska ta, vill inte ha "vanliga" runda vita blinkers... var det mycket jobb osv för att få dom passa rätt??
Jag köpte på mekonomen från en Audi A4/TT till min förra omega, det är samma blinkers original.. Dom var avlånga/rektangulära vita. Man fick dock karva bort en del av blinkersens "hållare" på insidan men det märker du hur mycket som krävs.
Annars finns det ju vita eller grå på dom flesta stylingfirmor.
Jag köpte på mekonomen från en Audi A4/TT till min förra omega, det är samma blinkers original.. Dom var avlånga/rektangulära vita. Man fick dock karva bort en del av blinkersens "hållare" på insidan men det märker du hur mycket som krävs.
Annars finns det ju vita eller grå på dom flesta stylingfirmor.