4190
Sök

extraljus till s40?? hjälp

yrkeschaufför
709 Inlägg
1 juni 2008
Trådstartare
#1
tjena  jag har ett litet problem skulle va kaxig och köpa en  snygg extraljus satts men när man försökte läsa igenom kopplingsschemat så va jag inte så kaxig längre..
finns det någon som har lust och kunskap om hur man kopplar in ljusrampen med relä och tändkabblar och hela allt tongue mvh jocke

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.

21 761 Inlägg
1 juni 2008
#2
Oftast kopplar man så här på relät:

Stift 30: Till batteriplus, med en säkring.
Stift 85 och 86: Ena stiftet går till jord och andra stiftet går till en helljuskabel (styrplus).
Stift 87: Till extraljuset/rampen.

Står det rekommenderad kabelarea i manualen?


Sök