4195
Sök

Högtalarkabel dörrar...

672 Inlägg
1 juni 2008
Trådstartare
#1
Hur gör nu me kablarna till dörrarna, använder ni dom som redan finns el drar ni nya... lite simplare på äldre bilar där allt inte sitter i en kontakt.
Senast redigerat av smiler (1 juni 2008)

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
2 juni 2008
#2
Jag kör med originalkabeln, som i min bil är 1,5mm2 vilket räcker till mer än väl för dom midbasar jag har. smile Skulle jag däremot kört lite värre grejer så hade jag nog gärna gått upp på 2,5mm2, men då blir det ju också lite mer jobb i och med kontakten som sitter därimellan. Men med enklare grejer så räcker som sagt originalet långt. smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

16 197 Inlägg
2 juni 2008
#3
själv brukar ja dra nya... de brukar nästan alltid finns tomma stift i dörrkontakten som man kan använda elle så borrar man hål genom kontakten å drar kabeln den vägen.

"Testar man inte så får man aldrig veta"


Sök