Hur gör nu me kablarna till dörrarna, använder ni dom som redan finns el drar ni nya... lite simplare på äldre bilar där allt inte sitter i en kontakt.
Senast redigerat av smiler (1 juni 2008)
Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.