3427
Sök

Äckliga ljud du inte tål?

396 Inlägg
3 juni 2008
varför reagerar man olika personer imellan?

1 798 Inlägg
3 juni 2008
som sagt folk som smaskar huh va jobbigt de är
skrikande ungar o bebisar tycker ja är jobbigt med

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

343 Inlägg
3 juni 2008
Tycker att flyglarmet som går första måndagen i månaderna är sjukt läbbig.. Och så tål jag inte folk som smaskar.

Bäst i värla
150 Inlägg
3 juni 2008
en is som knackar när man går på den måste ju va det värsta, iaf enligt min mening. Man vet att man med största sannolikhet inte ska gå igenom isfanskapet men ändå blir man livrädd och försöker bli så lätt som möjligt wink

-utan 940
1 728 Inlägg
3 juni 2008
Amy Winehouse.

Billackerare
737 Inlägg
3 juni 2008
Andreas 940 skrev:
Amy Winehouse.

Klockrent! Jag håller med helt. big_smile

Daffy, Amy och Amanda Jensen lirar i samma division tycker jag. Någon ny musik stil som jag helt enkelt inte tål... jag blir irriterad och känner ilska(???). mad

Ett annat ljud hör man på P3 vardagar mellan 13 och 14. Jag har försökt men jag klarar inte av att lyssna på människan.. extra störande är det när hon läser upp webb adressen till programmet: "veveveponktässärponktäsä"roll
Idag höll vi på jobbet ut i ca 20 minuter innan det blev för mycket... det började grymtas och röster höjdes om ett kanal byte på radion. lol
Senast redigerat av Youngblood (3 juni 2008)

Corrado VR6R 3.0 Turbo

2 118 Inlägg
3 juni 2008
Youngblood skrev:
Andreas 940 skrev:
Amy Winehouse.

Klockrent! Jag håller med helt. big_smile

Daffy, Amy och Amanda Jensen lirar i samma division tycker jag. Någon ny musik stil som jag helt enkelt inte tål... jag blir irriterad och känner ilska(???). mad

Ett annat ljud hör man på P3 vardagar mellan 13 och 14. Jag har försökt men jag klarar inte av att lyssna på människan.. extra störande är det när hon läser upp webb adressen till programmet: "veveveponktässärponktäsä"roll
Idag höll vi på jobbet ut i ca 20 minuter innan det blev för mycket... det började grymtas och röster höjdes om ett kanal byte på radion. lol

bara hålla ut tills efter 14.00 då krister i p3 kommer big_smile han e ju bara för go big_smile

ljud jag inte tål är VOLVOBROMSAR "iiiiiihh", folk som smaskar, folk som sätter gaffeln mot tänderna och drar ut ist för typ läpparna.. och ljudet av bensinpumpen.. för varje gång man hör den vet man att man e påväg att bli fattig..

EDIT: glömde skåningar.. lär er säga R! ffs
Senast redigerat av NJ_ (3 juni 2008)

D.i.l.l.i.g.a.f

336 Inlägg
3 juni 2008
Myggor När Man Ska Sova!!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
3 juni 2008
Casy skrev:
ha en glasspinne i munnen, sätta tänderna mot den samtidigt som du drar ut den ur munnen. Ryser som fasen bara jag tänker på det! huvva

Det där e fanimej riktigt jä-la otäckt!!!

Brr, fy faen, usch!!   *ryser*

Fler ljud jag hatar är följande:

Det där brölande fanskapet på jobbet som tjuter varje gång det e rast/slut på rasten.

Volvo 740-motorer, hatar det där tomma, ihåliga ljudet. Inte alltför sällan tjuter nån remjvl på fanskapet med och gör allting ännu värre.

Dieselknack, låter som en traktor.

Tannamagarens förbannade luftborr, vill bara sätta den där pinnen dom trycker på tänderna med i pannan på tandläkaren när man hör det.

Och sen klassikern "skrikiga ungar" såklart. Tycker ärligt talat att ungar rent allmänt är jobbiga.
Senast redigerat av TBOC_Razor (3 juni 2008)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

551 Inlägg
3 juni 2008
Bilist skrev:
Jag röstar på knacket från en dieselmotor.

Hahahha tongue jofan de e äckligt ^^ nämen har nog inga problem med ljud.. men däremot ryser jag när jag går på snö som knarrar tongue

Volvo For Life =)

ATMTA
3 juni 2008
när man gnider papp mot papp  eller när jag packar upp och skär i kartong..  händer ibland..

Egen företagare
864 Inlägg
3 juni 2008
dra en spade mot cementgolv med grus på

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se

Forummoderator
26 471 Inlägg
7 juni 2008
Nu har jag funderat och observerat i ett par dagar, och det jag kommer på är följande:
(ej i ordning)

1. Shirley Clamp.  Varför? Jag tål verkligen inte hennes röst. Ryser av obehag så fort
hon eller någon lookalike kör igång på radion.

2. Skrikiga artister över huvudtaget. "Kent" tex. Carola tål jag inte över huvudtaget. Inte
hennes snack heller. Allt om Jesus får mig att vilja spy.

3. Radio Jämtland. Varför? Jo jag är uppfödd med Radio Jämtland. Och det är verkligen inte
en rolig radiokanal. Världens tråkigaste personer som låter som att dom sitter böjd över
mikrofonen och sluddrar fram nåt för att det ska höras nåt. Och musiken? Visst, det är blandat
för att passa många men - inte mig.

4. Hundar som bara inte kan hålla käften utan skäller på minsta lilla. Nej jag är ingen älg. Nej
jag är ingen inbrottstjuv. Ska det vara så svårt att få hunden att hålla käften?

5. Politikers snurrande kring nåt man bara hade kunnat svara "ja" eller "nej" på. Nej dom ska
prata lite länge som en bok är lång...

6. Uppblåsta personer som nedvärderar Volvo. Vart man än vänder sig så finns dom där.
Låter som att dom vet allt, medan det är tvärtom. Dom vet inte ett skit. Dom är skitar.

7. Folk som knäcker händerna och allt vad det är. Sjukt obehagligt ljud.

..listan kan fortsättas men det får räcka för nu.
Senast redigerat av AirOne (7 juni 2008)

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Avstängd
1 266 Inlägg
7 juni 2008
Firetraxx mamma, tål inte höra henne när hon andas, låter som en gris..så vidrigt

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

Tomten
1 065 Inlägg
7 juni 2008
Irmscher Vectra skrev:
Naglar mot tyg.. Mest jeans. UUUJ!!!
Sen att halka med gafffeln eller kniven mot porslin. .. hmm

fast gaffel mot porslin är skönt  tongue

men naglar mot tyg är hemskt

174 Inlägg
7 juni 2008
Myggor i örat när man ska sova (FY FAN)

3 722 Inlägg
7 juni 2008
när man skär i ett bröd med en kniv som ej är till för bröd. ussccchhh ryser bara jag tänker på det

30 Inlägg
7 juni 2008
Klara inte av ljudet an folk som sitter och smäller tuggummi konstant

Psst.. Detta stannar mellan oss

got stance?
546 Inlägg
7 juni 2008
ställde klockradion en dag och vaknade upp till carola-evighet. Jag drömer fortfarande mardrömar om att vakna.

夢の力

95 Inlägg
8 juni 2008
Klarar inte av ljudet när nån annan borstar tänderna...

Sök