3877
Sök

Få ur org cd ur v70N/s80?Hur?

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
3 juni 2008
Trådstartare
#1
Hur får man ur orginal cd.n?
Måste man riva allt eller går det att dra ut den?

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack

2 266 Inlägg
3 juni 2008
#2
du får först ta bort plattan runt växelspaken och sen ser du framför spaken att de sitter fyra torxskruvar och jag tror att de är dom två inre som du lossar hela konsolen ända upp till luftintaget och den drar du ut i nederkant för den är i hakad uppe. Sen på baksidan av den konsolen har du fler skruvar för att separarea ac och värme konsolen från radion.

svetsdiff !!!

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
3 juni 2008
Trådstartare
#3
tackar

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
4 juni 2008
Trådstartare
#4
det gick skit bra att SLITA lite...Va inte så svårt som man trodde=)

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack


Sök