du får först ta bort plattan runt växelspaken och sen ser du framför spaken att de sitter fyra torxskruvar och jag tror att de är dom två inre som du lossar hela konsolen ända upp till luftintaget och den drar du ut i nederkant för den är i hakad uppe. Sen på baksidan av den konsolen har du fler skruvar för att separarea ac och värme konsolen från radion.