Har ni ingen ÅF för bilstereogrejer i närheten? Dom brukar kunna låna ut ett demo-slutsteg.
Mja, får kolla upp de.
Men tar tillbaka allt, provade koppla in basen i hemmabion nu igen. Kommer inte ljud ur basen. Utan det var mina andra bashögtalare som fick den att vibrera innan.
Hittade en liten liten, spricka i basen.. Men kan den göra så att den är helt död? Kontakterna sitter där dem ska dock..
MEN detta är en gammal BILD som fan. Såg den nu på bilden när jag skulle ramma in vart den var hahaha... Ja jag fattar då inget. Aldrig hört något missljud när den fungerade ialf..
Tyvär så kan jag inte hjälpa dig för tillfället men jag flyttar till hässleholm inom en månad. ska lixom börja skolan där
Men om du inte kan vänta så länge så kan jag inte hjälpa dig att testa med annat steg tyvär
Hehe shysst att du tänkte på att ställa upp ialf!
Men om en månad ställer jag av bilen typ, så det är mer skitsamma då haha
Ställer du av bilen i slutet av Augusti? Missar en massa fina dagar då ju, speciellt nu när det varit så fina höstar (nästan sommar) till oktober typ...
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Tyvär så kan jag inte hjälpa dig för tillfället men jag flyttar till hässleholm inom en månad. ska lixom börja skolan där
Men om du inte kan vänta så länge så kan jag inte hjälpa dig att testa med annat steg tyvär
Hehe shysst att du tänkte på att ställa upp ialf!
Men om en månad ställer jag av bilen typ, så det är mer skitsamma då haha
Ställer du av bilen i slutet av Augusti? Missar en massa fina dagar då ju, speciellt nu när det varit så fina höstar (nästan sommar) till oktober typ...
Vi får se.
Efter vallåkra är det knappt lönt att köra mer. Typ sista stora träffen innan vintern ju haha.
Men om det är fint väder kanske jag väntar, har lite med ekonomi att göra också. sparar 460kr i månaden på att köra volvon
Jag hade satsat på BC-Racing, dom har nedre infästning i stål ist för alu som tex D2 eller K-Sport. Har hört att det har hänt att infästningen på dom i alu har gett med sig/knäckts.
Jag hade satsat på BC-Racing, dom har nedre infästning i stål ist för alu som tex D2 eller K-Sport. Har hört att det har hänt att infästningen på dom i alu har gett med sig/knäckts.