3885
Sök

audiobahn IMMORTAL SERIES 15" eller ETERNAL SERIES 15"

Avstängd
200 Inlägg
3 juni 2008
Trådstartare
#1
som topic, hur e dom här om man gemför med typ re sx 15?

och hur e Soundstream Reference R1 R15L om man gemför med re sx 15

hade tänkt driva med sla 1500

är ute efter låg magsprängande bas och utseendet
Senast redigerat av a-traktorn (3 juni 2008)

Avstängd
200 Inlägg
4 juni 2008
Trådstartare
#2
ingen?

tokfrans
982 Inlägg
4 juni 2008
#3
utseende? då ska du inte kolla på SX dom lägger pengarna på prestanda istället för på utsidan
Senast redigerat av k1mm0 (4 juni 2008)


Avstängd
200 Inlägg
4 juni 2008
Trådstartare
#4
men alltså spelar audiobahn eller soudstreamen ens inärheten av sx, den jag tycker e snyggast e ju sounstreamen, men audiobahn e ju rätt fin med, men spelar dom inget bra så är det ju bättre med sx

tokfrans
982 Inlägg
4 juni 2008
#5
vad tror du presterar mest?

som tex.. en bas för 6000kr där allt ligger i prestanda och 0 på utseende eller en bas där det ligger 70 på utsidan och 30 på insidan! smile



Sök