Har fått papper från länstyrelsen..

erixon89
3 juni 2008 ·

InYourFace skrev:

Oskar_ skrev:

psi skrev:
oskar: logga ur o logga in igen då du har bilen du beskriver på din presentation så kan du börja gaffla då istället

Så det är okej att vara dum i huvet bara för att man har en bil?

Är ju en sida för bilägare,,,varför vara med i garaget.org om garaget är tomt??
Bättre du är på lunar eller något,,kanske finns nån lite gullig ringsignal där du kan ladda ner,,,,gå och lägg dig nu så du inte är så trött när mamma kommer in med vällingen i morgon

hahaha

psi Stressfläkt Racing
3 juni 2008 · 337 Inlägg

allvarligt. dämpa pajkastningen en aning. tjänar ingenting till

E30Tompa Rörpulare
3 juni 2008 · 1 453 Inlägg

Polaren råkade ut för detta dock hade han oturen att åka fast under de 3 tillfällena han va full.. under de året men han ringde upp osv och var villig att ge lever värden osv och berättade hur viktigt detta var för honom iom jobb chans osv och han fick de bara uppskjutet i 2veckor!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
BMW E30 M3 "Barnfind" (1988)
BMW E61 m5 (2007)
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
Baxtr Leg. nöt
3 juni 2008 · 460 Inlägg

anderssonboy skrev:

InYourFace skrev:

anderssonboy skrev:

men tror du att jag kan göra min bokade upkörning å så för de var de enda som stog på pappert mer en mit namn o nån underskrift?

Du borde nog ringa och fråga,,,de kommer väl säkert att säga att du ska vänta med att köra upp
MEN,,du har ju faktiskt ett giltigt lämp och om du kör upp och fixar det tror jag knappast att de återkallar ditt körkort

okey.. ska ta ledigt imorn på morgonen o ringa dit  .. men är de ingen annan på deta forumet som råkat utt för samma sak?

den ena av dom datumen har jag inte fått nå papper om als o dom två gånngerna sa dom att jag klarar mej ifrån LOB  så tkr dom har gjort lite fel då ...

Ja har råkat ut för precis samma sak... tagen för detta två ggr... blev aldrig av me varken lämpet..
vet inte varför men kanske va en anledning att ja hade kört upp dagen innan... big_smile

SAAB
Oskar_ Avstängd
3 juni 2008 · 124 Inlägg

psi skrev:
allvarligt. dämpa pajkastningen en aning. tjänar ingenting till

Joo, jag har något att garva åt! lol

Nu skall jag inte störa er Volvograbbar något mer i kväll, men ni kan väll för guds skull lära er stava och använda punkt och stor bokstav innan ni ens försöker er på att dumförklara någon som amatörtrollar på ett forum, puss och kram på er!

Jag är en tramsare.
anderssonboy
3 juni 2008 · 355 Inlägg

740Rob skrev:

anderssonboy skrev:

InYourFace skrev:

Du borde nog ringa och fråga,,,de kommer väl säkert att säga att du ska vänta med att köra upp
MEN,,du har ju faktiskt ett giltigt lämp och om du kör upp och fixar det tror jag knappast att de återkallar ditt körkort

okey.. ska ta ledigt imorn på morgonen o ringa dit  .. men är de ingen annan på deta forumet som råkat utt för samma sak?

den ena av dom datumen har jag inte fått nå papper om als o dom två gånngerna sa dom att jag klarar mej ifrån LOB  så tkr dom har gjort lite fel då ...

Ja har råkat ut för precis samma sak... tagen för detta två ggr... blev aldrig av me varken lämpet..
vet inte varför men kanske va en anledning att ja hade kört upp dagen innan... big_smile

okey.. jag skulle igentligen haft min uppkörning igår men han jag skulle köra upp med var sjuk sad

Oskar_ Avstängd
3 juni 2008 · 124 Inlägg

erixon89 skrev:

Oskar_ skrev:

psi skrev:
allvarligt. dämpa pajkastningen en aning. tjänar ingenting till

Joo, jag har något att garva åt! lol

Nu skall jag inte störa er Volvograbbar något mer i kväll, men ni kan väll för guds skull lära er stava och använda punkt och stor bokstav innan ni ens försöker er på att dumförklara någon som amatörtrollar på ett forum, puss och kram på er!

fan du är ju  värkligen iq befriad totalt hjärndöd

Värkligen, var har du ont någonstans?

Det är ju verkligen allvarligt om du har ont någon stans!

Jag är en tramsare.
Baxtr Leg. nöt
3 juni 2008 · 460 Inlägg

anderssonboy skrev:

740Rob skrev:

anderssonboy skrev:

okey.. ska ta ledigt imorn på morgonen o ringa dit  .. men är de ingen annan på deta forumet som råkat utt för samma sak?

den ena av dom datumen har jag inte fått nå papper om als o dom två gånngerna sa dom att jag klarar mej ifrån LOB  så tkr dom har gjort lite fel då ...

Ja har råkat ut för precis samma sak... tagen för detta två ggr... blev aldrig av me varken lämpet..
vet inte varför men kanske va en anledning att ja hade kört upp dagen innan... big_smile

okey.. jag skulle igentligen haft min uppkörning igår men han jag skulle köra upp med var sjuk sad

okej.. ajdå.. men får hoppas att de ordnar sej för dej... vet hur jävligt de är.. neutral

SAAB
psi Stressfläkt Racing
3 juni 2008 · 337 Inlägg

erixon89: skärp till dig du med!

anderssonboy
3 juni 2008 · 355 Inlägg

Oskar_ skrev:

erixon89 skrev:

Oskar_ skrev:

Joo, jag har något att garva åt! lol

Nu skall jag inte störa er Volvograbbar något mer i kväll, men ni kan väll för guds skull lära er stava och använda punkt och stor bokstav innan ni ens försöker er på att dumförklara någon som amatörtrollar på ett forum, puss och kram på er!

fan du är ju  värkligen iq befriad totalt hjärndöd

Värkligen, var har du ont någonstans?

Det är ju verkligen allvarligt om du har ont någon stans!

tror du börjar bli lite för tröt så gå o lägg dej nu innan din mamma blir surr nattinatti på dej PUSS PUSS sov så gott

anderssonboy
3 juni 2008 · 355 Inlägg

740Rob skrev:

anderssonboy skrev:

740Rob skrev:

Ja har råkat ut för precis samma sak... tagen för detta två ggr... blev aldrig av me varken lämpet..
vet inte varför men kanske va en anledning att ja hade kört upp dagen innan... big_smile

okey.. jag skulle igentligen haft min uppkörning igår men han jag skulle köra upp med var sjuk sad

okej.. ajdå.. men får hoppas att de ordnar sej för dej... vet hur jävligt de är.. neutral

jepp ..

erixon89
3 juni 2008 ·

psi skrev:
erixon89: skärp till dig du med!

han jävlas hela tiden ..men ja skiter i honom nu

Baxtr Leg. nöt
3 juni 2008 · 460 Inlägg

anderssonboy skrev:

740Rob skrev:

anderssonboy skrev:

okey.. jag skulle igentligen haft min uppkörning igår men han jag skulle köra upp med var sjuk sad

okej.. ajdå.. men får hoppas att de ordnar sej för dej... vet hur jävligt de är.. neutral

jepp ..

mm... Lycka till och hoppas du har turen på din sida i detta!

SAAB
Mack Forum- och sitemoderator
3 juni 2008 · 26 155 Inlägg

E30Tompa skrev:

Oskar_ skrev:
Slingra mig ur från vad? Att jag startade ett forumbråk som jag sitter och asgarvar åt? smile

Shit börja fan bli riktigt orolig att de sitter en 4 åring me skrivhjälp bakom datorn... borde fan va åldersgräns på forum för såna idioter som dej varför sitter du här? har mamma blockat lunar för dej?

Ja jag blev då besviken i alla fall. En gud på att köra Richard Burns Rally och så
beter man sig så här. Ja jisses.
Men det kanske säger allt. En gud på bilspel..?
Månne 13 år och inget liv?..bara en ratt vid en dator.
I rest my case..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Hamilton
3 juni 2008 · 8 864 Inlägg

Tror bestämt att Oskar_ snart har full poäng för en bann.
Om du inte har något att tillföra inläggen så sluta spama forumet.
Är du besviken på mamma så ta ut det på henne och inte här.

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang