Nexius skrev:
har en portad 60L låda från mds med 2st 10" Mutant MT1007
är inte den lådan dämpad från början då.? men det är klart den var ju från MDS:P (skämt)
Senast redigerat av thell_gti (4 juni 2008)
Kolla min projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=1290219#p1290219