3827
Sök

Hur mycket ström ska en V70 ta när den är avstängd

4 001 Inlägg
5 juni 2008
Trådstartare
#1
Tjena,

som topic, hur mycket ström ska en V70 ta när den är avstängd, jag har inget slutsteg eller nåt sånt som ligger & drar tjuvström men den tar ca 0,7A och det är nog lite mycket tror jag.

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

21 761 Inlägg
5 juni 2008
#2
Har du larm och/eller någon extrautrustning?

4 001 Inlägg
5 juni 2008
Trådstartare
#3
nej, bara immobilizer som sitter där orginal

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

4 001 Inlägg
5 juni 2008
Trådstartare
#4
Nu ska jag gå ut och slita säkring efter säkring tills jag hittar nåt, detta problemet började för ett par veckor sedan och jag har inte gjort nåt med bilen, men iofs så har den blivit helskum i innebelysningen som inte släcker sig hela tiden...

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

21 761 Inlägg
5 juni 2008
#5
Ja, då är det ju iaf en sak att börja misstänka smile.

0,7A är som sagt för mycket.


Sök