Va har ni för högtalare där bak, och vad rekomenderar ni ?
Koaxial, mellanbas/mellanregister, eller helt kitt me diskant/mellanregister/delningsfilter ( lite svårt o placera diskanten isåfall ). Eller ska man ha nåt i hatthyllan istället för innanför gallret i baksättet ?
Fram har ja orginal diskant + MDS Dynamic 650DC 6,5" 280WMAX/140WRMS + delningsfilter. Drivs av slutsteg o de kommer de där bak oxå göras. Har oxå 10" bas..