Tja Har precis skff en sån här Dvd spelare av märket ädelsten D-4508. För att få dvd skärmen funka. Så ska man koppla in en kabel där det står parking brake B- någonstans. Då har jag kopplat in den i en kabel som heter car light. Jippi det funkar...... När tändningen är på men inte när jag startar bilen.. för då blinkar det på dvd skärmen PARKING BRAKE.. Någon som kan hjälpa mig va jag gör för fel?
Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Skit i att grena in den på handbromssensorkabeln (alfapet någon ?? ) och koppla sladdjävlen direkt till jord istället så slipper du dra handbromsen varje gång du ska spela en film.
Grenar man in sladden på handbromssladden, som man egentligen ska enligt tillverkaren, så måste man stanna bilen och dra handbromsen varje gång man ska visa en film på stereon, helt j-la värdelöst alltså.
Såvida man inte gillar att drifta eller har en dåligt spänd handbroms iaf
Senast redigerat av TBOC_Razor (5 juni 2008)
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Skit i att grena in den på handbromssensorkabeln (alfapet någon ?? ) och koppla sladdjävlen direkt till jord istället så slipper du dra handbromsen varje gång du ska spela en film.
Grenar man in sladden på handbromssladden, som man egentligen ska enligt tillverkaren, så måste man stanna bilen och dra handbromsen varje gång man ska visa en film på stereon, helt j-la värdelöst alltså.
Såvida man inte gillar att drifta eller har en dåligt spänd handbroms iaf
Men då är det som jag kom på precis den ska in på Ground B-?
Jupp bara klipp av överflödig kabel och jorda skiten i närmsta jordpunkt så funkar det finemang sen
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Jupp bara klipp av överflödig kabel och jorda skiten i närmsta jordpunkt så funkar det finemang sen
Tack TBOC_Razor funkar utmärkt nu
Klart det gör!
Hade du väntat dig något annat eller ??
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P