helloj.. undrar varför jappsen har 180km/h på sina mätare.. en kompis skaffade en supra mk4a (från japan) och den e spärrad på 190km/h.. mätarn visar 180km/h och ett sträck efter (190km/h)
Japanare har något i stil med världens övriga biltillverkare ett "gentlemanna avtal" som spärrar bilars prestanda. 280hk har ju alla, kolla bara Subaru, Evo, Supra, Skyline osv...
Tänk om i EU länder högsta hastighet för bilar skulle vara 180, varför inte? högsta hastighet är ju 130, det är i stort sett samma sak, jag vet inte hur mycket får man köra i Japan men det måste väl har en gräns.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
jo,, i japan har dom hastighets gräns.. 180km/h vet ja inte riktigt varför dom har men de e skit enkelt ta bort.. på min skyline var de klippa kabel #53
jo,, i japan har dom hastighets gräns.. 180km/h vet ja inte riktigt varför dom har men de e skit enkelt ta bort.. på min skyline var de klippa kabel #53
Men då tappar man styrningen på bakaxeln samtidigt (hicas), så man brukar rekomendera att bara sätta dit en strömbrytare