dimljus ska lysa starkt.. och du får inte mindre böter av att de lyser svagare om du hade tänkt kombinera med halvljusen.. men diodhuset har nå diod H3 lampor som lyser mindre än en vanlig h3 lampa!
okeeii.. nä det är så att jag fått en del kommentarer utav folk som säger att jag har helt fel lampor i dimjusena men jag har sagt att den är rätt men men
sen finns det olika användande områden för dimljus, vissa kan användas som fjärrljus och vissa som ljus som lyser upp på bredden! om folk klagar på att du bländar bör du kolla upp inställningen så får du vinkla in dem lite!