3517
Sök

Vad för lampa i 740 dimljusen?

342 Inlägg
6 juni 2008
Trådstartare
#1
Jag har en H3 lampa i dom dimljusen som jag har nu men jag tycker att dom lyser alldeles för starkt.

vad kan jag sätta i för lampa så det lyser svagare


194 Inlägg
6 juni 2008
#2
dimljus ska lysa starkt.. och du får inte mindre böter av att de lyser svagare om du hade tänkt kombinera med halvljusen.. men diodhuset har nå diod H3 lampor som lyser mindre än en vanlig h3 lampa!


342 Inlägg
6 juni 2008
Trådstartare
#3
okeeii.. nä det är så att jag fått en del kommentarer utav folk som säger att jag har helt fel lampor i dimjusena men jag har sagt att den är rätt men men


244 Inlägg
6 juni 2008
#4
fick du dit en h3 så skall det vara h3.
dock så kan det ju vara så att du har 100W på lamporna..

Fetast i stan !!
991 Inlägg
6 juni 2008
#5
kan ju vara så som cleo355 säger att det är 100watts lampor i !  det ska vara H3 55w lampor som ska sitta där i     mvh Emil

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

Volvoskadad
6 017 Inlägg
6 juni 2008
#6
Klorin_Elvis skrev:
kan ju vara så som cleo355 säger att det är 100watts lampor i !  det ska vara H3 55w lampor som ska sitta där i     mvh Emil

stämmer bra de

Jonas

194 Inlägg
6 juni 2008
#7
sen finns det olika användande områden för dimljus, vissa kan användas som fjärrljus och vissa som ljus som lyser upp på bredden! om folk klagar på att du bländar bör du kolla upp inställningen tongue så får du vinkla in dem lite!



Sök