hejsan har en 740 som jag håller på me blinkers vill att dom fram ska lysa både uppe och nere konstant men det e inte lika lätt eftersom det e inte samma kontakter som 940 att byta till 2 poliga lampor och lamphålle och sno ström.... jag vet att man ska ha 2poliga lampor och lamphållare men fattar inte strömmen har ingen ingång i lamphållaren:(
Feel The Difference