20 januari 2006
Trådstartare
Som rubrik.
Var inne på SBP i dag med nya klarglaslampor i från realcar.
Inga problem alls förutom att halvljuset stog för högt och jag själv ombads skruva medans besiktiningsmannen tittade på mätaren. Han ville inte göra sönder något helt enkellt.
Perfekt då sparade man in ett besök på en verkstad :-)
Förövrigt gick bilen ijeom med blankt papper trots ATM steg7 och ett par taskiga vinterdäck köppta för 200kr! (se profil)
(bilderna i profilen är inte uppdaterade med de nya lamporna änn....)
//Janne