4686
Sök

Besiktiat med REALCAR KLARGLAS

252 Inlägg
20 januari 2006
Trådstartare
#1
Som rubrik.
Var inne på SBP i dag  med nya klarglaslampor i från realcar.
Inga problem alls förutom att halvljuset stog för högt och jag själv ombads skruva medans besiktiningsmannen tittade på mätaren. Han ville inte göra sönder något helt enkellt.

Perfekt då sparade man in ett besök på en verkstad :-)

Förövrigt gick bilen ijeom med blankt papper trots ATM steg7 och ett par taskiga vinterdäck köppta för 200kr!   (se profil) 

(bilderna i profilen  är inte uppdaterade med de nya lamporna änn....)

//Janne

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
20 januari 2006
#2
Realcars klarglas-lampor är väl nog E-märkta?
Då är det absolut inga problem! smile


4 571 Inlägg
20 januari 2006
#3
calibra_nox skrev:
Realcars klarglas-lampor är väl nog E-märkta?
Då är det absolut inga problem! smile

precis wink


9 108 Inlägg
20 januari 2006
#4
men grattis ändå då hehehe



Sök