3520
Sök

Stereo i 9-3 aero SS

231 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
#1
Skulle koppla in nya 6x9 i hatthyllan..har stora stereon men funka ju kasst ändå..så ja sitter o funderar på att sätta in nytt steg..men verkar vara rätt svårt...
Någon som har gjort de i sin 9-3:a? Hör av er..


GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
8 juni 2008
#2
Jag har själv mixtrat en hel del med ljudet i min och det är inte särskillt svårt bara man har lite koll på vad man håller på med. smile Mitt tips till dig är att komplettera med en baslåda samt byta ut högtalarna i instrumentbrädan. Kommer ge ett rejält lyft! Signalen för steget till baslådan tar du enklast direkt från kablarna till dina 6x9or. Om du ändå vill byta dina 6x9or samt driva dom av ett extra steg så är det bara att koppla på och ta signalen från originalsteget. P.M.a om du behöver mer hjälp eller har andra frågor!

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!


Sök