Jag får tacka för alla svar jag fått, att baslådan är felaktikt byggd har ni rätt i, då jag inte direkt mätt ut rätt storlek lr volym lr ngt sånt, är inte tillräckligt seriös än:P.
stegets inställningar har jag vart och pillat lite på, men nu när jag fått lite klarhet i det hela så är det mest att det är lite brus man hör när musiken är av lr volymen väldigt låg.
Men det jag tror är att den är på LP iaf. Basarna i lådan har jag för mig är paralell-kopplade, skulle det bli bättre om jag seriekopplar de då?.
/Ciaaao