2594
Sök

En upplevelse :)

194 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
Joo men de jag menade va just de där att dom ska HÅNFLINA för att dom TYCKER att dom har en så grym bil visst jag har hellre en M3 E46 än min volvo men de va just de att dom ska flina å stortsätt skratta åt en som jag ville komma fram till att de är skönt att åka ifrån dom då smile

Nä Dom är väl inte så speciella kanske men  folk får det att låta som dom går som en F1 bil när dom pratar om sina bilar smile VISST DET GÄLLER INTE ALLTID BMW Men oftast dom har jag fått för mej när man läser och pratar om de smile

(r-ted snygga bilar har du iaf:)
Senast redigerat av Joodu_6 (9 juni 2008)

Joodu_6

blacken
9 juni 2008
Joodu_6 skrev:
Jaadu ville bara dela med mej av en SKÖNKÄNSLA smile

Va ute och rasta min 850 t5 en solig dag,så stog jag vid ett rödlyse å väntade på den bättre färgen smile
Kom upp en BMW E46 M3 ca342hk med 2 st killar i å dom glodde å flina som satan hade smilet uppe bakom örat nästan Sen när de blev grönt skicka dom på fullmutter,Jag tänkte att jag bara skulle åka efter å ta ett skönt varv på stan men så slog det mej att NÄÄ DOM SAK FAN INTE FLINA MOT MIN SVENNSONBIL så jag åkte upp i arslet på BMWn å  fick ut dom på en lång raka jag körde om dom,Och dom hakade på upp till ca 100km/h då kom mitt lilla turbo vissel och BMW kom längre och längre bort bakom mej när rakan var slut så låg dom några bil längder bakom mej så när vi åkte in mot stan igen så körde dom upp bredvid i en korsning och kollade inte änns på mej nå mer sen drog dom fullt in mot stan å jag kunde ta mitt lugna sköna vara på stan UTAN att nån ska HÅNFLINA med ett störande leénde på läpparna mot mej för att dom kör en SPORT BMW.Ganska skön känsla faktist att åka ifrån en "RENODLAD SPORTBIL" med en 4dörrars VOLVO smile

Kanske ingen bra berättelse men ni kan ju tänka er hur de kändes just för stunden smile

SKRIV GÄRNA NÅGRA egen upplevda historier som ni vill dela med er av smile

//Johan

850 T5 Autotech Peformance

Har bara en sak att säga, YES!, tvåla till Bader Meinhof Wagen ligan, det behöver dom..big_smile
Det finns inte mycket som ger en sådan skön kännsla som att få tvåla till någon med ett fordon som ingen räknar med..

407 Inlägg
9 juni 2008
Om du inte vill ha den, varför plöjer du ner massa pengar i den för då?:S

5 198 Inlägg
9 juni 2008
Varför tror alla att de kör bästa bilen som drar alla andra.. kan det inte bero på den som sitter bakom spakarna på den andra..

741 Inlägg
9 juni 2008
Alltså herregud vad man skrattar när man läser i denna tråden, Bmw ägarna blir helt till sig och börjar försvara Bmw direkt, Han pissade på Bmw varför hålla på och sitta och säga att M3 är rätt slö? Killen i Bmwn var kaxig och han blev dragen, det var ju inte så att Volvo killen körde upp i röven helt oprovocerat och ville racea?

Ni sitter och säger att "volvo är inte bästa bilen" haha nej det är inte Bmw heller?

194 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
Joo skrev:
Alltså herregud vad man skrattar när man läser i denna tråden, Bmw ägarna blir helt till sig och börjar försvara Bmw direkt, Han pissade på Bmw varför hålla på och sitta och säga att M3 är rätt slö? Killen i Bmwn var kaxig och han blev dragen, det var ju inte så att Volvo killen körde upp i röven helt oprovocerat och ville racea?

Ni sitter och säger att "volvo är inte bästa bilen" haha nej det är inte Bmw heller?

TACK HELT RÄTT smile Kan inget annat än att hålla med till 110% smile

Joodu_6

194 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
Jag plöjjer inte ner en massa pengar i den smile kostar på den så att den håller och funkar som den ska :)Det va meningen att jag skulle sälja den  nu i sommar men min flickvän älskar bilen och jag älskar henne så jag har den kvar för att ha damen kvar big_smile Näädå men hon tycker om bilen och jag är nöjd med den än så länge... Har den kvar tills jag hittar nått annat objekt smile

Joodu_6

Hmm.
9 juni 2008
Vad fan är det med folk som alltid ska hacka?

Helt klockrent av TS. Han ville bara dela med sin sköna känsla och trofan att man har det om någon jävel står och hånflinar åt ens bil när man bara tänkt cruisa i stan, och sedan drar "honom". Och så skriver folk "grattis att du drog en helt standard bil".

Jag säger bara kul att du satte dem på plats och fick dem att skämmas! För det antar jag att dem gjorde, annars hade de inte tittat åt ett annat håll.

Senast redigerat av Hmm. (9 juni 2008)

1 571 Inlägg
9 juni 2008
Jag var med om samma sak vid ett rödljus inne i stan en sommarnatt. Åkte farsans 960 3.0 UTAN avgasrör smile så den lät helt brutal och piskade en BMW e46 (förmodligen ingen värstingmotor i den och snubben kanske inte var världsmästare på att köra heller). Det var rätt kul för att han hade legat och pressat 1 meter bakom väldigt länge och försökt köra om utan att lyckas. Upp till 110 låg han 10-20 meter efter och det är ju första biten som gäller. Att komma igen efteråt är ju bara löjligt, numera går ju alla bilar 200 utan problem. Jag har ingenting emot BMW alls och inte BMW förare heller men det är ju kul när den otippade trista svennegubbkärran går lite fortare för ett ögonblick. lol

5 198 Inlägg
9 juni 2008
Han kanske tyckta han skulle göra dej glad genom att låta dej vinna på accet cool

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 juni 2008
Joo skrev:

bättre än volvo iaf wink

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
9 juni 2008
Alla dessa hävdare..."ska fan inte hånflina"...my god...

149 Inlägg
10 juni 2008
mja, jag hade farmins Volvo 855 T5 med hundbur och schäfer-klistermärken på bakluckan. Så kom vi upp jämsides med någon honda crx8(?) eööer något. Riktigt sportig och lät gött.
Så jag tänkte köra om bara, han låg i 50 på 70 väg. Fast när jag kom upp jämsides så gasade han på så då växlade jag ner och drog på också. Vi låg i princip jämsides hela vägen, så troligen var bilarna lika starka. dock drog jag honom i sluthastiget...

194 Inlägg
11 juni 2008
Trådstartare
Gött med andras berättelser smile Kul när dom glider upp och tror att dom är nå så sticker man ifrån dom big_smile

Joodu_6

Sök