3882
Sök

Fotboll fotboll och lite fotboll!

FreddeK
9 juni 2008
Trådstartare
Usch var och varannan kanal så visar dom den här sjuka och tråkiga sporten och var och vartannat fikarum disskuteras den här märkliga sporten där folk jagar en bolljävel. var man än är kommer man inte undan. Inte ens på mcdonalds..

Usch och blä verkligen!

yikesyikesyikesyikesyikesyikesyikes
Senast redigerat av Freddeponken (9 juni 2008)

fotointresserad
2 307 Inlägg
Maizer
9 juni 2008
Trådstartare
Nu kommer det bli en tävling om vem som är mest bilnörd och hatar fotboll mest, i true garaget anda. Det är ju liksom inte manligt när det inte är en motor.

Jag personligen har längtat ett halvår på att det ska börja, och jag är då fan överlycklig över att det äntligen startat.

FreddeK
9 juni 2008
Trådstartare
Maizer skrev:
Nu kommer det bli en tävling om vem som är mest bilnörd och hatar fotboll mest, i true garaget anda. Det är ju liksom inte manligt när det inte är en motor.

Jag personligen har längtat ett halvår på att det ska börja, och jag är då fan överlycklig över att det äntligen startat.

klart man är lycklig över att det ska börja för då ser man ju slutet av eländet=)

1 174 Inlägg
9 juni 2008
HAHAHA... det är gryymt bra ju big_smile dock tycke rjag det är så övedrivet med em å vm roligare med premier å allsvenksan big_smile

DFFL
9 020 Inlägg
9 juni 2008
Fotboll är kul.
Men det tycker ju inte Pelle, han tycker att dragracing är kul.
Så då kan ju inte fotboll vara kul.
Men eftersom att Kalle tycker fotboll är kul så kan ju inte dragracing vara kul.
Tord tycker backhoppning är det roligaste som finns, då kan ju varken fotboll eller dragracing vara skoj.

Sådär, 54 inlägg på 5 rader.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

7 100 Inlägg
9 juni 2008
Freddeponken skrev:
Usch var och varannan kanal så visar dom den här sjuka och tråkiga sporten och var och vartannat fikarum disskuteras den här märkliga sporten där folk jagar en bolljävel. var man än är kommer man inte undan. Inte ens på mcdonalds..

Usch och blä verkligen!

håller med!usch för fotboll!!
dom visar ju fotboll när det ska vara simpsons mad

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

terazzi
9 juni 2008
Trådstartare
bmx skrev:
Freddeponken skrev:

Usch och blä verkligen!

VA fan dem kan ju inte skippa Simpsons  yikes 
Håller med dig BMX big_smile haha

7 100 Inlägg
9 juni 2008
terazzi skrev:
bmx skrev:
Freddeponken skrev:

Usch och blä verkligen!

VA fan dem kan ju inte skippa Simpsons  yikes 
Håller med dig BMX big_smile haha

nee precis,skippa nåt annat ist,men inte simpsons smile
haha bra de wink

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

9 juni 2008
Fotbollshatare är en minoritet i samhället. Gillar du inte fotboll så behöver du inte titta. Jag själv har längtat efter EM smile

343 Inlägg
9 juni 2008
Är det inte fotboll på TV nu så är det Ensam mamma söker eller Unga mödrar.. Skitprogram vart man än tittar ju!

Fast tacka vet jag Discovery Channel.
Senast redigerat av Manhunt (9 juni 2008)

945 Inlägg
9 juni 2008
Maizer skrev:

Jag står bakom dig där!
Lördagsmatch med kall öl!

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
9 juni 2008
Spriten rädda mig från sporten smile

C H E V R O L E T <3

DFFL
9 020 Inlägg
9 juni 2008
FireTraXX skrev:
Fotboll är kul.
Men det tycker ju inte Pelle, han tycker att dragracing är kul.
Så då kan ju inte fotboll vara kul.
Men eftersom att Kalle tycker fotboll är kul så kan ju inte dragracing vara kul.
Tord tycker backhoppning är det roligaste som finns, då kan ju varken fotboll eller dragracing vara skoj.

Sådär, 54 inlägg på 5 rader.

Och efter att ha läst de senaste inläggen så inser jag hur rätt jag hade.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Smålänning
7 887 Inlägg
9 juni 2008
Inget ont om fotboll... Vissa har det intresset, även om jag personligen hatar skiten...

Men varför ska andra sändningar, som t.ex simpsons, och annat ställas in för att visa en fotbollsmatch?

Så gör dem ju inte när det är Svenska rallyt t.ex...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

DFFL
9 020 Inlägg
9 juni 2008
twin_cam skrev:
Inget ont om fotboll... Vissa har det intresset, även om jag personligen hatar skiten...

Men varför ska andra sändningar, som t.ex simpsons, och annat ställas in för att visa en fotbollsmatch?

Är väl SVT som sköter de flesta rallysändningarna?

Förövrigt så är inte motorsport en "folksport".
Fotboll däremot, ÄR DET!

Russel Crowe, Gladiator.

FreddeK
9 juni 2008
Trådstartare
FireTraXX skrev:
twin_cam skrev:

Är väl SVT som sköter de flesta rallysändningarna?

Förövrigt så är inte motorsport en "folksport".
Fotboll däremot, ÄR DET!

Tyvärr där har du fel! Fotboll är en bögsport. *Ironi*
Senast redigerat av Freddeponken (9 juni 2008)

FreddeK
9 juni 2008
Trådstartare
Kom med något fyndigt nu firetraxx....im waiting=)

Muttley
9 juni 2008
Trådstartare
de kunde upprättat fotbollen på en kanal man måste betala för istället för att lägga de på vanliga kanaler så vi som faktiskt tycker de suger att titta på de slipper störas av de när man väl vill titta på tv.

fotboll i mina ögon suger.

RS
886 Inlägg
9 juni 2008
twin_cam skrev:

Majoriteten bestämmer...och nu är det så att majoriteten vill se fotboll smile Älskar rally men inser ju att fler gillar fotboll. Har själv tänkt att se Sverigematcherna iaf.

Focus RS

Sök