4957
Sök

Fotboll fotboll och lite fotboll!

Muttley
10 juni 2008
Trådstartare
Mortalis skrev:
Finns ju en gnälltråd du kunnat mensa i?
Byt tv-kanal, eller radiokanal när fotboll kommer på då, jävligt komplicerat..du e ju uppenbarligen helt emot sporten då de som försökt förklara vad de gillar med fotboll ignoreras/trycks ner. Så...ja de blev en helt meningslös tråd

jag gnäller då de tar bort program som är bra, bättre de fixar en betalkanal till alla som sitter och blir tjocka och tittar på fotboll. smile tv tvingar för fan en att titta, värdelöst.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
10 juni 2008
Freddeponken skrev:
Mortalis skrev:
Byt tv-kanal, eller radiokanal när fotboll kommer på då, jävligt komplicerat..du e ju uppenbarligen helt emot sporten då de som försökt förklara vad de gillar med fotboll ignoreras/trycks ner. Så...ja de blev en helt meningslös tråd

Du kunde i skrivit i gnälltråden själv tycker du? Helt meningslöst inlägg från dig.
Det enda seriösa svaret egentligen var från sir_x så försök inte impa med ett drygt inlägg att jag ignorerat inlägg där folk skrivit varför dom gillar fotboll.

Sir_x tack för ditt svar..men för mig känns det inte som jag kan greppa glädjen riktigt då jag anser att det är laget som vunnit. vi när dom vinner och dom när det förloras.

Haha ge dig. Du visade min poäng perfekt igen.

FreddeK
10 juni 2008
Trådstartare
Mortalis skrev:
Freddeponken skrev:
Mortalis skrev:

Du kunde i skrivit i gnälltråden själv tycker du? Helt meningslöst inlägg från dig.
Det enda seriösa svaret egentligen var från sir_x så försök inte impa med ett drygt inlägg att jag ignorerat inlägg där folk skrivit varför dom gillar fotboll.

Sir_x tack för ditt svar..men för mig känns det inte som jag kan greppa glädjen riktigt då jag anser att det är laget som vunnit. vi när dom vinner och dom när det förloras.

Haha ge dig. Du visade min poäng perfekt igen.

haha ge dig själv en nöt nöt!

Svindåre
1 433 Inlägg
10 juni 2008
Gillar inte alls fotboll, men jag kollade på svergie-grekland nyss... enda som var bra var när zlatan fick en pungspark... garvade som fan då smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

Norrlänning
1 453 Inlägg
10 juni 2008
Freddeponken skrev:
Usch var och varannan kanal så visar dom den här sjuka och tråkiga sporten och var och vartannat fikarum disskuteras den här märkliga sporten där folk jagar en bolljävel. var man än är kommer man inte undan. Inte ens på mcdonalds..

Usch och blä verkligen!

yikesyikesyikesyikesyikesyikesyikes

Du är sjuk i huvudet och borde skjutas wink ! Fotboll is the shiit !

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

Hmm.
11 juni 2008
Trådstartare
Ellertz skrev:
Freddeponken skrev:
Usch var och varannan kanal så visar dom den här sjuka och tråkiga sporten och var och vartannat fikarum disskuteras den här märkliga sporten där folk jagar en bolljävel. var man än är kommer man inte undan. Inte ens på mcdonalds..

Usch och blä verkligen!

big_smilelol!!!

Jag gissar på att den här tråden kommer att låsas smile

FreddeK
11 juni 2008
Trådstartare
Hmm. skrev:
Ellertz skrev:
Freddeponken skrev:

Usch och blä verkligen!

big_smilelol!!!

Jag gissar på att den här tråden kommer att låsas smile

haha japp jag är sjuk i huvudet...jippi äntligen fått det bekräftat men måste jag skjútas för det:rolleyes:

Ne men det var rätt rolig match idag...får ändra min uppfattning men bara kul med landskamper...annars kan det kvitta!

Höbonde
228 Inlägg
11 juni 2008
Där ser du wink

Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt!
Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver

FreddeK
11 juni 2008
Trådstartare
rideharddiefree skrev:
Där ser du wink

ssshhhh värmlänning annars dränker jag dig i klarälva! vad är det som flyger...jo en föggel!

1 072 Inlägg
11 juni 2008
Min åsikt är att så länge de inte kan skaffa sig rejäla pungskydd & liknande som ger intima delar avstånd från varandra så är fotboll en riktig torsk-sport. Usch fy och blää när de hoppar upp och snoppar varandra i ansiktet svettiga och dana. Får rysningar bara jag tänker på den hemska zlatan som har drulat hela fotbollsnörds folket..

FreddeK
11 juni 2008
Trådstartare
sik skrev:
Min åsikt är att så länge de inte kan skaffa sig rejäla pungskydd & liknande som ger intima delar avstånd från varandra så är fotboll en riktig torsk-sport. Usch fy och blää när de hoppar upp och snoppar varandra i ansiktet svettiga och dana. Får rysningar bara jag tänker på den hemska zlatan som har drulat hela fotbollsnörds folket..

Oj det var en ny syn på sporten.

Men jag tror jag dör av skratt iallafall! big_smilebig_smile

Lagerhjon
178 Inlägg
11 juni 2008
Jag har lite svårt att se vad som är fel. För tillfället är det en turnering som pågår, EM. All annan fotboll (damfotboll inte inräknad) är det uppehåll i. Kan förstå om det påpekas när Allsvenskan, SerieA, La Liga och PL pågår. Då kan även jag tycka att det blir lite mycket (men bara lite)
EM visas på en kanal (tv4) visst sedan är det ju en massa jvla snack på en del andra kanaler.

Personligen tycker jag att fotboll är ett underbart spel. Tittar för mycket men har även spelat i 20 år på olika nivåer. Att det är en bögsport/fjollsport har jag svårt att se (har inget emot bögar/fjollor iof) det kan göra jvligt ont att spela fotboll http://www.youtube.com/watch?v=Q0TM4oFAAH4 Visst kramar tillåme pussar förkommer, men det är ju uttryck av glädje och det förkommer väl i de flesta sporter i världen, ja även i F1 som ju måste räknas som motorsportens finrum.
Vad är så bra med fotboll?
Jag är facinerad av allt ifrån taktiken, hur tränarna ställer upp lagen mot varandra för att få ut det mesta av sina 11 man/kvinnor, till kulturen runt fotboll (undantaget töntarna som är där och bara ska ställa till det istället för att stödja sitt lag) Jag vet att det är svårt för en som inte är intresserad av det att förstå. Samma sak som jag kan inte förstå nöjjet med att sitta och knyppla. Men bara för det så rackar jag inte ner på folk som gör det eller är intresserade av det.
Det skumma är att folk som är intresserade av lagsporter även kan vara intresserad av annat, tex bilar. Men de som är motorintresserade inte kan/vill se skönheten någon annanstans än i smäckra linjer på en F1 bil eller ett fett ställ i en Impreza på en skogsväg.

Sök