10 juni 2008
Trådstartare
Tjena!
Tror ni att det går bra att driva en Rockford Fostgate PL1-110 med en Blaupunkt GTA 280?
Här är lite info om basen och steget
Bas: En 10-tumsbas. Portadlåda. Polypropylene membran. Effekttålighet 150W RMS, 300W max. Impedans 4ohm. Kraftig terminal. Material: 16mm MDF-board. Mått: 29,7 liter. 18kg. 343x438x406mm.
Steg:
• Max. totaleffekt @ 4 Ohm 425 W
• Max. Power vid 4 Ohm 2 x 160 / 1 x 425 Watt
• Max. Power vid 2 Ohm 2 x 210 Watt
• RMS Power vid 4 Ohm 2 x 75 / 1 x 210 Watt
• RMS Power vid 2 Ohm 2 x 105 Watt
• Antal kanaler 2/1
• Frekvensomfång 10 - 35 000 Hz
• Signal/brusförhållande > 95 dBA
• Distorsionsfaktor vid nominell effekt < 0,03 %
• Ingångsimpedans > 10 kOhm
• Dämpningsfaktor > 100
• Ingångskänslighet 0,3 - 8 V
• Ingångskänslighet Direct Aux Input 300 mV
• Stabilitet 2 Ohm (4 Ohm brokopplad)
• Lågpassfilter (Lowpass) 50 - 250 Hz (12dB/Oktav)
• Högpassfilter (Highpass) 50 - 250 Hz (12dB/Oktav)
• Basboost 0 - 12dB @ 45 Hz
• Ingångar 2 x Cinch/RCA guldpläterad, 2 x HighLevel, 1 x Direct Aux-ingång via 3,5 mm teleplugg
• Utgångar 2 x högtalare
• Mått (b x h x d) 262,5 x 53 x 268,5 mm
Tack på förhand!
Axan
-Axan-