4854
Sök

900ALPHAX4100 steg, ALPHA212basar??

469 Inlägg
11 juni 2008
Trådstartare
#1
köpte nytt på brl i paket, är detta bra eller dåligt? tyckte det spela på bra:P är glad för alla svar mvh

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
11 juni 2008
#2
Tja....i mina ögon kunde du fått mer för pengarna på annat håll. Bara man orkar leta.
Det spelar ju.....men det spelar ju inte direkt bra.
Men sedan är det en definitionsfråga på vad spelar bra är med wink

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

469 Inlägg
11 juni 2008
Trådstartare
#3
Lonefox skrev:
Tja....i mina ögon kunde du fått mer för pengarna på annat håll. Bara man orkar leta.
Det spelar ju.....men det spelar ju inte direkt bra.
Men sedan är det en definitionsfråga på vad spelar bra är med wink

jag tycker det spelar bra men jag kan ju absolut ingenting om ljud:/ saken var ju den också att jag hade fått presentkort på 1600 på brl:P

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
12 juni 2008
#4
exoop skrev:
Lonefox skrev:
Tja....i mina ögon kunde du fått mer för pengarna på annat håll. Bara man orkar leta.
Det spelar ju.....men det spelar ju inte direkt bra.
Men sedan är det en definitionsfråga på vad spelar bra är med wink

jag tycker det spelar bra men jag kan ju absolut ingenting om ljud:/ saken var ju den också att jag hade fått presentkort på 1600 på brl:P

Ja jo.......då är det en annan sak big_smile

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP


Sök