Hej, väldigt ny när det kommer till bilar har precis köpt en ny bil å tur som jag har så börja den ryka första dagen, röken slutade när vi drog ut batteriet det är kontakten till blinkarna som rykt strax bakom ratten. jag har en corrado 93 värt å nämna. blinkersarna slutade aldrig funka så det vart aldrig en kortis + säkringen e fortfarande hel. nån som vet vad min kära bil har råkat ut för?