Blir bilarna svårsålda ?

ryttersson
11 juni 2008 · 454 Inlägg

Har 3 stycken bilar jag ska sälja , undrar lite om ni tror dom blir svårsålda eller nån erfarenhet av att sälja nån av bilarna. har inte lagt ut dom än.

1.850 turbo-96 27,000 mil , fräsh och ingen rost har tänkt sälja för ca 24.000
2.volvo s60-04 2,4T 14.000 mil busininess ++ paket har tänkt sälja för ca 130.000
3.ford mondeo-96 2,0 rs 9000 mil ca 24.00

Vlado
11 juni 2008 · 15 Inlägg

allt går att sälja på blocket:)

ryttersson
11 juni 2008 · 454 Inlägg

jo men jag undrar lite hur efterfrågan är ..

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
11 juni 2008 · 5 042 Inlägg

tippar på att din 850 går rätt snabbt!
Ungdomar vill ha Volvo turbo vettu wink

C H E V R O L E T <3
NOL dragkruka
11 juni 2008 · 275 Inlägg

jag skulle köpt den om den inte gått så långt men antar att den är automat eftesom den går så billigt?

Volvo S70R "Glidarbilen" (1998)
Volvo 850 GLT "numera vinterbilen" (1997)
trippelturbo Trucker
11 juni 2008 · 2 710 Inlägg

Du har bra pris på 850in , tippar på att den kommer gå snabbt. men ganska hög pris på S60. Ska själv kolla på en -03 T5 som gått 6800mil , 129tkr. Och pruta går det allitd smile Forden har gått lite, men sänk till 20 wink eller 22 bvsa smile Lycka till !

Fart missbrukare
mianto
11 juni 2008 · 191 Inlägg

NOL skrev:
jag skulle köpt den om den inte gått så långt men antar att den är automat eftesom den går så billigt?

Långt, det är väl inte så farligt, bilen är ju trots allt 12 år gammal.



> rytterson - Blocket är ju nerlusat av 850 men jag tror du har rätt pris på den och blir av med den ganska fort.

ryttersson
11 juni 2008 · 454 Inlägg

va tror ni om 110.000 för s60:in ? den är ju så fin att om nån kommer och kollar på den så köper dom den ..perfekt skicka altså

NOL dragkruka
11 juni 2008 · 275 Inlägg

mianto skrev:

NOL skrev:
jag skulle köpt den om den inte gått så långt men antar att den är automat eftesom den går så billigt?

Långt, det är väl inte så farligt, bilen är ju trots allt 12 år gammal.



> rytterson - Blocket är ju nerlusat av 850 men jag tror du har rätt pris på den och blir av med den ganska fort.

ja tycker de är långt.. letar nämligen en 850 t5 men den ska helst inte gått över 17-18k mil

Volvo S70R "Glidarbilen" (1998)
Volvo 850 GLT "numera vinterbilen" (1997)
Germax
12 juni 2008 · 12 086 Inlägg

Du får ju aldrig i livet 24K för mondeon.. annars va de la rimligt.

ryttersson
12 juni 2008 · 454 Inlägg

JapMax skrev:
Du får ju aldrig i livet 24K för mondeon.. annars va de la rimligt.

Varför är det så dyrt ? den har ju bara gått 9,000 mil , bilfirmorna vill ju ha över 30 tusen för liknande bil ? är det verkligen så att ta i med 24 ?

Darkie dARKiE
12 juni 2008 · 5 031 Inlägg

är väl bättre att försöka än att gissa. big_smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
g_b
12 juni 2008 · 100 Inlägg

ryttersson skrev:

JapMax skrev:
Du får ju aldrig i livet 24K för mondeon.. annars va de la rimligt.

Varför är det så dyrt ? den har ju bara gått 9,000 mil , bilfirmorna vill ju ha över 30 tusen för liknande bil ? är det verkligen så att ta i med 24 ?

handlar ju om tillgång och efterfrågan.Finns jävligt mkt mondeos till salu tycker ja.Plus att d e ju ingen populär bil.
tyvärr tror ja att du får d jobbigt att sälja alla bilarna, mest pga att folk av nån anledning har mindre cash nu för tiden va det verkar, det finns hur mkt som helst till salu och att soppan e så dyr som den e å dina e väll inte speciellt soppasnåla smile

AMG------> Andrasorteringens Motor Grejer
81an
12 juni 2008 · 566 Inlägg

NOL skrev:

mianto skrev:

NOL skrev:
jag skulle köpt den om den inte gått så långt men antar att den är automat eftesom den går så billigt?

Långt, det är väl inte så farligt, bilen är ju trots allt 12 år gammal.



> rytterson - Blocket är ju nerlusat av 850 men jag tror du har rätt pris på den och blir av med den ganska fort.

ja tycker de är långt.. letar nämligen en 850 t5 men den ska helst inte gått över 17-18k mil

Hittar du en 850 som gått 17-18k..så får du bara betala ett över pris för en backad mätare..

ryttersson
12 juni 2008 · 454 Inlägg

g_b skrev:

ryttersson skrev:

JapMax skrev:
Du får ju aldrig i livet 24K för mondeon.. annars va de la rimligt.

Varför är det så dyrt ? den har ju bara gått 9,000 mil , bilfirmorna vill ju ha över 30 tusen för liknande bil ? är det verkligen så att ta i med 24 ?

handlar ju om tillgång och efterfrågan.Finns jävligt mkt mondeos till salu tycker ja.Plus att d e ju ingen populär bil.
tyvärr tror ja att du får d jobbigt att sälja alla bilarna, mest pga att folk av nån anledning har mindre cash nu för tiden va det verkar, det finns hur mkt som helst till salu och att soppan e så dyr som den e å dina e väll inte speciellt soppasnåla smile

Min är ju en kombi roll

Portal Filkörning?
12 juni 2008 · 852 Inlägg

äh... de finns ju gott om 740isar som gått 50 tusen mil....

sen så beror de ju på om det är bra eller dåliga mil... bra mil = landsväg = många mil
dåliga mil = stadskörning = få mil

Sylwe
12 juni 2008 · 143 Inlägg

verkar svårt överlag att sälja tycker jag.försökt sälja min v40 t4 i flera månader men inge napp å har inge direkt över pris tycker ja

With bloody hands i cant deny
BMW 320i cabriolet "Ethirty6" (1994)
Germax
12 juni 2008 · 12 086 Inlägg

ryttersson skrev:

JapMax skrev:
Du får ju aldrig i livet 24K för mondeon.. annars va de la rimligt.

Varför är det så dyrt ? den har ju bara gått 9,000 mil , bilfirmorna vill ju ha över 30 tusen för liknande bil ? är det verkligen så att ta i med 24 ?

Att den gått 9K mil är nog tyvärr inte så välbetalt ändå.
Trots allt är de en gammal Mondeo, och mondeo har verkligen kasst andrahandsvärde tongue
Mkt bil för pengarna, inte lika bra om man sitter i sitsen att sälja en kanske.

g_b
12 juni 2008 · 100 Inlägg

ryttersson skrev:

g_b skrev:

ryttersson skrev:

Varför är det så dyrt ? den har ju bara gått 9,000 mil , bilfirmorna vill ju ha över 30 tusen för liknande bil ? är det verkligen så att ta i med 24 ?

handlar ju om tillgång och efterfrågan.Finns jävligt mkt mondeos till salu tycker ja.Plus att d e ju ingen populär bil.
tyvärr tror ja att du får d jobbigt att sälja alla bilarna, mest pga att folk av nån anledning har mindre cash nu för tiden va det verkar, det finns hur mkt som helst till salu och att soppan e så dyr som den e å dina e väll inte speciellt soppasnåla smile

Min är ju en kombi roll

Ett litet plus kanske, men den är fortf inte poppis.Men för en billig peng får du den säkert såld, halvera bilfirmornas pris så börjar det se mer lovande ut direkt..wink

AMG------> Andrasorteringens Motor Grejer
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang