12 juni 2008
Trådstartare
Tjo
Någon som testat någon av conrad.se's farthållare.. syftar då på CRUISE CONTROL ZT 50N eller Magic Speed MS50.. Erfarenhet av funktion och inkoppling? är väldigt sugen då dom kostar mindre än va bmw original kostar från skroten..