12 juni 2008
Trådstartare
Fick iden att fippa dit en bildskärm på intrumentbrädan.,
Finns ju ett bra ställe där facket finns.
Kollat runt på skärmar men inte hittat nåt vettigt.
Hålet som finns är 245x170mm... skulle varit nåt som man kan fälla upp, typ dom som finns för takmontage.
En tanke är att skärmen öppnas med ett tryk, i bakkant å sen glider fram lixom...
Blev avancerat kanske hmm...
Annars blir den ju liggandes med skärmen uppåt när den inte används, om man nu inte kan tänka sej ha den nån dec längre bak :p
Nån som har nån ide.
![https://www1.garaget.org/archive/87/86328/92585/92585-911831.jpg]()
Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.