12 juni 2008
Trådstartare
hur kommer det sig att varningslampan för ABS bromsarna samt en annan varningslampa för bromsar tänder sig när man kommer över 170 km/h och slutar inte lysa förän man stänger av bilen? om man startar direkt efter så lyser dem inte, tacksam för svar. MVH Peter