hej nu har de förstört min mors bil IGEN typ 3e gången sedan hon köpte den 98. första gången de repade den var de bara 2 repor och de var efter en månad. andra gången slängde de en stor sten genom rutan och förstörde samtidigt ramen på dörren.
nu för kanske en vecka sedan hade hänt igen någon idiot har repat in en stor "blomma" på motorhuven. och nu ska vi få tag i de med. kanske kan hända att någon vet något inte för jag tror de är troligt men skicka en bild här
detta hände i tyringe då, troligen i fredes , grannen uppmärksamma ett gäng fulla tjejer som betedde sig som svin men han såg inte vilka de är tyvärr. pma om någon vet.
en på jobbet fick hela bilen nycklad de hade gått ca 8 varv runt hela bilen md nyckeln repat alla rutor slagit in små bucklor i taket. hela bilen repat och bucklig suck
jag vet vad man ska hitta på, måste bara få tag i rätt personer, hade jag kommit på de bar gärning hade jag sparkat ner de på asfalten sen suttit med knäet på huvudet till polisen kommit.
Vad jobbar din mamma med? Kan ju vara någon person som stört sig på henne etc. men att folk går så långt... :S
sjukskriven och snart sjukpensionär, hon har kraftig reumatism så hon får inte jobba för läkarna fast hon gärna velat. innan för typ 2 år sedan nu jobbade hon med förståndshandikappade på ett hem. och hon vill ingen ont och har aldrig gjort någon något
alltid är de hennes bil här med de är som de kommer i vågor, de har varit lugnt i några år men sen kommer dessa "fjortis" åren då de börjar vandalisera ännu mer, de rörde inte grannens bil som stod ute på gatan :S och pappas lät de med vara som stod på andra sidan huset men ändå utmed gatan.
men de får väl gå på försäkringen de är rätt svårt att hitta sådana jävlar.
suck.. förbannad man blir när man ser sånt här skit.. lider verkligen med dig/din mor. ta och övernatta i hennes bil ett par nätter med ett basebollträ och när du hör ett minsta knyst, ja du hoppar du upp och klubbar ner idioterna
suck.. förbannad man blir när man ser sånt här skit.. lider verkligen med dig/din mor. ta och övernatta i hennes bil ett par nätter med ett basebollträ och när du hör ett minsta knyst, ja du hoppar du upp och klubbar ner idioterna
hehe jo men då kanske de är andra männskor som gör nått. nu är den till salu ändå får väl se vad hon får för bilen, hon var lite lissen i ögat när hon fick se de själv.
CopyCola
om jag hittar personerna så ska jag pma dig så bjuder jag på pizza.