9096
Sök

bilvandaliserare-skåne-tyringe

Muttley
12 juni 2008
hej nu har de förstört min mors bil IGEN typ 3e gången sedan hon köpte den 98. första gången de repade den var de bara 2 repor och de var efter en månad.  andra gången slängde de en stor sten genom rutan och förstörde samtidigt ramen på dörren.

nu för kanske en vecka sedan  hade hänt igen någon idiot har repat in en stor "blomma" på motorhuven. och nu ska vi få tag i de med.
kanske kan hända att någon vet något inte för jag tror de är troligt
men skicka en bild här

detta hände i tyringe då, troligen i fredes , grannen uppmärksamma ett gäng fulla tjejer som betedde sig som svin men han såg inte vilka de är tyvärr.
pma om någon vet.
https://www1.garaget.org/gallery/archive/26271/372331_vgkhfd.jpg
Senast redigerat av tkd_rille (12 juni 2008)

346 Inlägg
12 juni 2008
en på jobbet fick hela bilen nycklad de hade gått ca 8 varv runt hela bilen md nyckeln repat alla rutor slagit in små bucklor i taket.  hela bilen repat och bucklig suck

Muttley
12 juni 2008
sådant hatar jag verkligen, hade man kommit på de när de gjort de hade de gjort ont på dem. riktigt ont.

dARKiE
5 031 Inlägg
12 juni 2008
Trist, gör dem så med min så vet jag inte vad jag kommer bli kapabel till.

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Muttley
12 juni 2008
jag vet vad man ska hitta på, måste bara få tag i rätt personer, hade jag kommit på de bar gärning hade jag sparkat ner de på asfalten sen suttit med knäet på huvudet till polisen kommit.

15 Inlägg
13 juni 2008
blev en fin blomma iaf:P skojja

Sånna idioter förtjänar livstidsfängelse

Muttley
13 juni 2008
Vlado skrev:

klart den blev väldigt fin, men de hade varit finare om jag vetat om vem artisten är som målar dessa. så jag kunnat ge beröm med lite knogar smile

109 Inlägg
13 juni 2008
Detvar en fin blomma...men men på fel ställe....

2 283 Inlägg
13 juni 2008
Vad jobbar din mamma med?
Kan ju vara någon person som stört sig på henne etc. men att folk går så långt... :S

R.I.P. Michael Jackson!

Muttley
13 juni 2008
Pikey skrev:
Vad jobbar din mamma med?
Kan ju vara någon person som stört sig på henne etc. men att folk går så långt... :S

sjukskriven och snart sjukpensionär, hon har kraftig reumatism så hon får inte jobba för läkarna fast hon gärna velat. innan för typ 2 år sedan nu jobbade hon med förståndshandikappade på ett hem. och hon vill ingen ont och har aldrig gjort någon något sad

alltid är de hennes bil här med de är som de kommer i vågor, de har varit lugnt i några år men sen kommer dessa "fjortis" åren då de börjar vandalisera ännu mer, de rörde inte grannens bil som stod ute på gatan :S och pappas lät de med vara som stod på andra sidan huset men ändå utmed gatan.

men de får väl gå på försäkringen de är rätt svårt att hitta sådana jävlar.

56 Inlägg
14 juni 2008
suck.. förbannad man blir när man ser sånt här skit.. lider verkligen med dig/din mor. ta och övernatta i hennes bil ett par nätter med ett basebollträ och när du hör ett minsta knyst, ja du hoppar du upp och klubbar ner idioterna smile

Tungviktare
111 Inlägg
14 juni 2008
tkd_rille skrev:
Vlado skrev:

klart den blev väldigt fin, men de hade varit finare om jag vetat om vem artisten är som målar dessa. så jag kunnat ge beröm med lite knogar smile

Knogar? Det skulle inte ens räcka till hälften av allt spö dom skulle få..

124 Inlägg
14 juni 2008
Om du får reda på vilka det var så kan du bussa CopyCola på dem (:

Facepalm - Because expressing how dumb that was in words just doesn't work

Muttley
14 juni 2008
Marmak skrev:
suck.. förbannad man blir när man ser sånt här skit.. lider verkligen med dig/din mor. ta och övernatta i hennes bil ett par nätter med ett basebollträ och när du hör ett minsta knyst, ja du hoppar du upp och klubbar ner idioterna smile

hehe jo men då kanske de är andra männskor som gör nått. 
nu är den till salu ändå får väl se vad hon får för bilen,  hon var lite lissen i ögat när hon fick se de själv.

CopyCola

om jag hittar personerna så ska jag pma dig smile så bjuder jag på pizza.

Sök