gör så som jag har kopplat min .
1st svart kable
1st Elkabel med 2st kablar 1 (simpel elkabel ex. elkabel till en bordslampa)
lite eltejp
![http://skynet-irc.homelinux.com/knapp.jpg]()
ta elkabeln och koppla den blå till 12v kabeln på steget och sen den bruna till remote.
standard kablarna har en blå och en brun kabel . iafall dom jag har sett =P
sen tar du den svarta och kopplar till en bra punkt där knappen ska sitta
efter en fin installation så har du ett steg som man själv kan välja när man vill ha igång det

hoppas jag har förklarat rätt så bra för dig =P
Saab 9-5 Vector SportCombi BioPower 2.0t