4854
Sök

Koppla in lågnivåkabel

542 Inlägg
13 juni 2008
Trådstartare
#1
Har letat efter svar men ej hittat i någon annan tråd.


Har precis skruvat ur stereon och ska dra kablarna till steget. Men kommer inte att hinna klart i helgen så jag undrar om man kan koppla in lågnivåkablarna i stereon utan att sätta dom i slutsteget?
Eller kommer det att bli kortslutning om rca-kontakterna slår ihop? Kanske räcker med att tejpa med eltejp.

21 761 Inlägg
13 juni 2008
#2
Tejpa med lite eltejp, är ju inte så krångligt och då kan du ju känna dig säker smile.


Sök