10 minuter efter, d.v.s. 00.10 den 14:de fick jag och mina polare dieselstopp mitt ute i ingenstans på vägen hem ifrån Sundsvall, dock hade vi en sådan jävla tur att efter bara 5 minuter kom det en snubbe med 25 liter diesel i baggan som vi fick för 280kr! Och se på fan sen, killen var från borås!
10 minuter efter, d.v.s. 00.10 den 14:de fick jag och mina polare dieselstopp mitt ute i ingenstans på vägen hem ifrån Sundsvall, dock hade vi en sådan jävla tur att efter bara 5 minuter kom det en snubbe med 25 liter diesel i baggan som vi fick för 280kr! Och se på fan sen, killen var från borås!
11,20 kr litern, blir de väl . när fan blev de så billigt? XD
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Yess den här lill killen har. Tappa olje pluggen i 130km/h o skicka den på polarens framruta körde 1.5 mil o tänkte inte på mer på det (Trodde det var en sten för polarn sa d o ingen lampa lös) när jag kommer in på en statoil mack så lyser lampan (At last) kollar stickan snus torr. Sticker in på macken köper 2st 1l dunkar 79kr styck o häller på o e lite lycklig. backar så ligger mina surt förvärvade cash på marken
Finaste av allt va att jag fick rätt på bilen igår efter toppapacknings byte
Farsan fick komma o bogsera hem mig ca 5,5 mil ^^ LOOOOVE MY DAY
Den motorn lär ju inte må särskilt bra nu? 1.5 mil utan olja?
nån fjant har försökt slanga bensin ur min 240 igen.... men dom fick inget för tanken var nästan tom så då gick dom på brorsans bil istället. men om dom nu nödvändigtvis ska på bilarna kan dom väl skruva på locket efter sig och lämna en lapp att dom varit o tagit så jag vet det iaf...
jag vill inte uttrycka mig på något drastiskt sätt, men jag gör det ändå
Ja satt då å lana för fullt, märkte aldrig att de var Fredag den 13.e har dock inga dåliga "minnen" från den dagen, förra året så tog jag då körkortet på fredag den 13.e
()()
(°°)
(oo)
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination, and come join the dark side. (We have cookies.)
Fönsterhissen på golfen kukade ur så fönstret kröp ner och gömde sig i dörren. Fick inbetalningskort på 2000 spänn från polisen. (böter för 58km/h på 50-väg) Blev beodrad övertid fram till semesten. Iofs kan man ju behöva lite extra kulor till bilen... Annars en bra dag
Hade en allmänt bra Fredag den 13:e faktiskt. Inget som hänt mig, hade flyt på jobbet så jag är bara nöjd. Men det kommer väl ikväll istället, då skiter sig väl allt...