15 juni 2008
Trådstartare
Hallå där..!
I min BMW sitter det en kickpanel för 5,25", som ganska lätt går att ändra till 6,5" som jag då gjort. Dock är den ganska klen i sin konstruktion och jag tänkte förstärka den på något vis. Det här med glasfiber och allt sådant är jag väldigt dålig på..
Vad borde man använda för att styva upp? Det borde ju kunna flexa litegranna, det är ju trots allt plast.
ocertifierad klåpmekare