15 juni 2008
Trådstartare
Har frågat vad ni tycker är bäst av mds fanatic serie och gas alpha basarna. tänkte köpa nytt färdigt paket med steg o bas. kollade in net on nets hemsida och undrar om någon vet om denna sub och steg från blaupunkt är bra?
netonnet.se Blaupunkt THA 280 / GTB 300
eller kanske mutant?
Mutant NW280SP 2ch / MT12SB
Spelar dubbla 12 myckt mer än en?
Jag är inte nöjd med min bas från mds som jag har nu... steget är väl kanske inte det bästa heller men...
mvh