15 juni 2008
Trådstartare
Har sett många snygga motorrum och undrar hur fasen man gör.
Vanlig motorfärg finns ju oftast bara i vanlig röd och svart.
MEn alla som har typ, blå, lila, gröna ventilkåpor, insug osv.
Vart får ni tag i den färgen och hur är det med hållbarheten??
Nej konstapeln jag kör inte för fort, jag flyger lågt bara