Stoppa Fra-lagen!

Snelhest Hertig
15 juni 2008 · 182 Inlägg

http://www.stoppafralagen.nu/

Läs och begrunda, detta är f*n allvar!

Sprid detta bland folk ni känner, detta är högst oacceptabelt!

Senast redigerat av TP_ (15 juni 2008)

bmw pure power Maskin & Lastbilsteknik -06 / Volvo summerboy -08
15 juni 2008 · 366 Inlägg

TP_ skrev:
http://www.stoppafralagen.nu/

Läs och begrunda, detta är f*n allvar!

yikes yikes yikes yikes

-MrHennessY-
15 juni 2008 · 362 Inlägg

Dom är sjuka i huvet!

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
15 juni 2008 · 6 170 Inlägg
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Saffranskalle Palfinger tekniker
15 juni 2008 · 1 248 Inlägg

om dom är rädda för yttre hot varför lägger dom ner försvaret då?? och varför väljer man en militärbas som har himlen som tak istället för en som nästan klarar ett kärnvapen???

Volvo Xc70 (2001)
Snelhest Hertig
15 juni 2008 · 182 Inlägg

Det e galet.

Mackanol
15 juni 2008 · 2 079 Inlägg

TP_ skrev:
http://www.stoppafralagen.nu/

Läs och begrunda, detta är f*n allvar!

Sprid detta bland folk ni känner, detta är högst oacceptabelt!

jag har inget att dölja så det gör inte mig nåt att de avlyssnar

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Corpze
15 juni 2008 · 1 311 Inlägg

har heller inget att dölja, men nog kränker de min integritet och det tycker jag är ganska allvarligt! Jag skulle gärna sett en folkomröstning om detta ämne!

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze
-MrHennessY-
15 juni 2008 · 362 Inlägg

Dom som röstar för de hoppas dom plågas tills... j**** **** * ** * **  * * ******* ** * ** **********************  de är min åsikt hahaha

Roz-104 typ..eh..va?
15 juni 2008 · 582 Inlägg

Sant, även om man inte har något att dölja så ska man väl ha rätt till ett privatliv?

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!
Volvo 850 T5 "Te-Femman" (1994)
Mackanol
15 juni 2008 · 2 079 Inlägg

MrHennessy skrev:
Dom som röstar för de hoppas dom plågas tills... j**** **** * ** * **  * * ******* ** * ** **********************  de är min åsikt hahaha

hehe, men det är din åsikt om allt tongue
ja, en folkomröstning hade ju varit på sin plats i denna fråga kanske

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
azid Det som inte dödar gör ont
15 juni 2008 · 2 668 Inlägg

börjar med det här sen lägger dom fram att titta allt inom gränserna och innan man vet ordet av så står dom och läser din post på morgonen..... lill soviet

2slow
Super_Micke Bildrulle
15 juni 2008 · 499 Inlägg

azid skrev:
börjar med det här sen lägger dom fram att titta allt inom gränserna och innan man vet ordet av så står dom och läser din post på morgonen..... lill soviet

Fan vad soft, få posten uppläst medans man käkar frukost smile

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se
azid Det som inte dödar gör ont
15 juni 2008 · 2 668 Inlägg

Supra_Micke skrev:

azid skrev:
börjar med det här sen lägger dom fram att titta allt inom gränserna och innan man vet ordet av så står dom och läser din post på morgonen..... lill soviet

Fan vad soft, få posten uppläst medans man käkar frukost smile

posetiv attetyd... i like that lol

2slow
-MrHennessY-
15 juni 2008 · 362 Inlägg

Supra_Micke skrev:

azid skrev:
börjar med det här sen lägger dom fram att titta allt inom gränserna och innan man vet ordet av så står dom och läser din post på morgonen..... lill soviet

Fan vad soft, få posten uppläst medans man käkar frukost smile

Glöm inte dom filmar dig också på toan om du skulle få för dej att prata i tele och säga ordet bomb.
Men du hittar säkert nått possitivt i de också lol

Super_Micke Bildrulle
15 juni 2008 · 499 Inlägg

MrHennessy skrev:

Supra_Micke skrev:

azid skrev:
börjar med det här sen lägger dom fram att titta allt inom gränserna och innan man vet ordet av så står dom och läser din post på morgonen..... lill soviet

Fan vad soft, få posten uppläst medans man käkar frukost smile

Glöm inte dom filmar dig också på toan om du skulle få för dej att prata i tele och säga ordet bomb.
Men du hittar säkert nått possitivt i de också lol

Nja, jag brukar inte prata i telefon när jag sitter o skiter. Men man borde ju kunna få någon användning för ett eget kamerateam....

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se
Phaetoon
16 juni 2008 · 8 156 Inlägg

Majoriteten av folket i Sverige är mot lagen, right?
Dom förtroendevalda i riksdagen ska föra folkets röst?
Regeringen ska agera tjänstemän åt riksdagen, bearbeta förslag och förverkliga beslut som tas i riksdagen. Att regeringen och att enskilda partier försöker påverka enskilda folkvalda politiker är fel och kanske rent av odemokratiskt. Klart att man som politiker måste kompromissa i vissa frågor, men i sina hjärtefrågor så ska man inte behöva tvingas till att rösta för ett förslag som man personligen är väldigt emot. Detta gäller ju speciellt dom som blev inkryssade i riksdagen.

Regeringen har blivit maktfullkomlig. Dom tror att det är dom som har makten. Men i lagen står det faktiskt att riksdagen är det högsta beslutande politiska organet och att regeringen är det utförande organet som står under riksdagen.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Phaetoon
16 juni 2008 · 8 156 Inlägg

Jag har inget att dölja, men samtidigt så diskuterar jag ibland saker som inte borde läcka ut till media eller ens statligt anställda. Det händer ofta att jag hanterar och diskuterar hemligstämplat material.
En del gånger måste dessa diskussioner föras över mail eller via telefon. Klart att det beror på hur hemligt materialet är, men om den omdiskuterade lagen införs så kommer nog direktiven ändras så att det inte längre blir möjligt att föra dessa diskussioner annat än på slutna fysiska möten, även för material med lägre sekretessgrad.

Skulle du vilja att någon öppnade din post, läste dina räkningar och kärleksbrev, kopierade vissa av dom (t.ex dom som innehåller orden sexBOMB, hat osv?) klistrade igen kuverten och skickade dom vidare? Personen som kollar dina brev kanske inte vet vem du är. Men någon som läser kopiorna kanske vet. Någon kanske pratar bredvid mun eller skickar ett meddelande till fel person?

Någon form av integritetsskydd måste ju införas innan lagen träder i kraft.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
klinder ...
16 juni 2008 · 227 Inlägg

Mackanol skrev:

TP_ skrev:
http://www.stoppafralagen.nu/

Läs och begrunda, detta är f*n allvar!

Sprid detta bland folk ni känner, detta är högst oacceptabelt!

jag har inget att dölja så det gör inte mig nåt att de avlyssnar

Får dom sitta vid sängkanten när du har sex också? ...

Bilar får gärna vara snyggt stylade, ha massor med ljud och flashig lack.
Men finns det inget under huven så är det ju ingen bil utan en flashig multimedia kontainer på hjul...
Phaetoon
16 juni 2008 · 8 156 Inlägg

klinder skrev:
Får dom sitta vid sängkanten när du har sex också? ...

Nej, men dom får sitta med teleobjektiv och filma utifrån.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang